2009. február 22., vasárnap

Késés... :(

Üdv minden kedves olvasómnak! :)

Azt ígértem, hogy még a héten elkezdtem feltölteni a fejezeteket a Charlight-ból, és szerettem volna tartani a határidőt, de nem jártam sikerrel – legkorábban jövő hét végén várhatóak az első fejezetek.
Igazából azért kések ennyit, mert azon gondolkoztam, hogy az egészet átalakítom, és Bella „kis titkát” csak akkor ismerhetitek meg, amikor a lány elmeséli Cullenéknek, de az átalakításnak lényegében minden áldozatul esett, amit eddig megírtam – bár bizonyos részeket megtartok és felhasználok a végleges verzióban egy másik fejezetben. Nem fáj érte nagyon a szívem, mert nem nagy durranás amit összefirkáltam, de eddig nem igazán tudtam, hogy kezdhetném és alakíthatnám a történetet, hogy érthető legyen, de azért a titkokat is homály fedje… Szóval bonyolult… Mint eddig a történet úgy általában a fejemben… Mint körülöttem úgy általában minden… :P
Az elejét talán kicsit unalmasnak fogjátok majd tartani, de most már van egy vázlatom az eseményekről, és később beindul majd a cselekmény... ;) És a vázlatnak köszönhetően az írói tevékenység is, szóval érkeznek majd a fejezetkék – lehet, hogy csak lassan, de biztosan… Szóval kitartás! ;)
Addig is hoztam pár képet:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése