2009. május 20., szerda

Új külső, linkek, infók

Hola chicos! =)

Mostanában meglehetősen gyakran jelentkezem. Nem is tudom, talán így próbálom kompenzálni, hogy két hónapig egy betűt sem írtam... :P

Aki járt már itt korábban az láthatja, hogy új külsőt kapott a blog, a rózsaszín-fehérről áttértem a nyárias citromsárga-rózsaszín kombinációra. Úgy gondoltam, nem árt egy kis szín az életembe.

Ma hoztam néhány linket az Eurovíziós Dalfesztiválról:

Aysel & Arash - Always (Azerbajdzsán)
Urban Symhony - Rändajad (Észtország)
Quartissimo feat. Martina - Love symphony (Szlovénia)
Soraja Arnelas - La noche es para mi (The night is for me) (Spanyolország)
Christina Metaxa - Firefly (Ciprus)
Nelly Ciobanu - Hora din Moldova (Moldova)
Svetlana Loboda - Be my Valentine (Anti-crisis girl) (Ukrajna)
Hadise - Düm Tek Tek (Törökország)
Malena Ernman - La voix (The voice) (Svédország)
Yohanna - Is it true? (Izland)
Noa & Mira Awad - There most be another way (Izrael)
Elena - The balkan girls (Románia)

Az RPD (Robert Pattinson Daily) szerint Rob Cannes-ban tett egyik nyilatkozatában elmondta, hogy leszerződött a breaking dawn-ra is, és hogy május végén fejeződnek be a new moon munkálatai Olaszországban, valamint hogy az eclipse forgatásai októberben kezdődnek majd Vancouverben. Már alig várom! :)

Mostanában eléggé bő lére eresztem a mondandómat, úgyhogy ma kicsit szűkszavú voltam. Igyekszem hamarosan jelentkezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése