2009. június 20., szombat

The Veronicas - 4ever

Holaaa! :)

Mindjárt hajnali háromnegyed egy lesz, de még cseppet sem vagyok álmos, ezért úgy döntöttem, hogy megteszem, amit már vagy egy hónappal ezelőtt kifundáltam... :P


Aktualitásképp két dolog:

Már lassan egy órája szombat van, ami azért jelentőségteljes számomra, mert ma lesz a szóbeli érettségim. Fél nyolcra megyek a suliba, (elvileg) 9-kor felelek földrajzból, 10-kor magyarból és angolból, 11-kor pedig töriből. Hát, nem mondom, hogy nincsenek gyengepontjaim, de az írásbeliket is viszonylag jóra összehoztam, ahhoz képest, hogy semmit nem készültem rá... Szóval... bízom abban a minimális tudásban, amit a tizenkét év alatt sikerült valahogy magamra kaparnom az adott tárgyakból az éberen végigült vagy inteligensen végigaludt órákon... :P

Megváltoztattam a blog címét. Az "y los días pasan lentos" szlogent a "sálvame de la soledad" váltja fel. A cserét azért éreztem szükségesnek, mert az előző nem igaz.
Az ESDM - Si no estás című dalából vett sor azt jelenti: "és a napok lassan telnek". EZ NEM IGAZ!! Az írásbelik óta eltelt másfél hónap úgy szaladt el mellettem, mint a szél. Eszeveszedt gyorsasággal szalad az idő. És minél öregebb leszek, annál rosszabb lesz - állítólag. (Mondom ezt én , igen bölcsen, a magam 19 és fél évével...)
Maradtam a spanyol nyelvű szövegnél, és az RBD - Sálvame című dalának refrénjéből csippentettem ki a "ments meg a magánytól" kifejezést, ami igaz, mert tök egyedül vagyok, amiről persze én tehetek, de a pszichoanalízisemet egy másik bejegyzésre tartogatom. :D
Talán egyszer megírom azt is, hogy meglátásom szerint mi lehet az oka annak, hogy mindenki gyűlöl. Na de ez most mindegy.

Inkább térjünk vissza a bejegyzés lényegére!
Valamikor januárban találkoztam először a yt-n azzal a jelenséggel, amit úgy hívnak: The Veronicas. Egy ausztrál testvérpár népszerű zenekaráról van szó.
Leszedtem az albumaikat, és meg kellett állapítanom, hogy nem csak azt az egy számot találták el, de nagyon, amelyiket egy twilightos vidi alatt hallottam, hanem tényleg nagyon jó zenéjük van. Az első dal, amit megismertem tőlük, az "Untouched" volt, de most nem ezt hoztam el, hanem a "4ever" című számot. xD

Itt a videoklip, beágyazva a yt-ról (fent van a gépemen is, de beágyazni sokkal gyorsabb, mint feltölteni...)




Itt pedig a dalszöveg angolul, és magyarul. A fordítást én készítettem, és valljuk be őszintén, nem túl jó az angolom, szóval nem garantálok semmit, de szerény véleményem szerint nagyjából jól fordítottam. Ha valaki mégis talál hibát, kérném, hogy megjegyzés formájában jelezze a bejegyzés alatt. Köszi! =)


[A képekre kattintva elérhetitek nagyobb méretben is - úgy talán el is lehet olvasni ;)]


Nem tudom, milyen állapotban leszek a mai nap folyamán, ez annak függvénye, hogy mennyire szerepelek szarul a szóbelin. Mindenesetre előfordulhat, hogy hosszas bejegyzésben fogom ecsetelgetni a megpróbáltatásaimat, hogy kiönthessem a csalódástól összefacsarodott kicsi, jégből és minimum törhetetlen márványból faragott, abszolút érzelmektől mentes szívemet.
Hű, de drámai voltam... xD

Majd jelentkezem.

Peace. Love. TWILIGHT!!
=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése