2010. december 21., kedd

Öhm...

HelloHello!

Már megint elhanyagoltam a blogomat (és a másikat is). Nem mintha nem lett volna mit kiírnom magamból, de egyszerűen nem éreztem késztetést, hogy meg is tegyem, vagy időm nem akadt. Ez a fősuli-téma egyre durvább. Ráadásul egy kisebb (inkább nagyobb) holtponton is átestem az elmúlt időszakban, de erről most inkább nem ejtenék szót.
Utolsó előtti bejegyzésemben elsírtam a bánatomat, miszerint nincs normális mobilom, és rossz a laptopom. Jelentem, a mobilt megkaptam, november 4-én :D Örülök neki, mint majom a farkának. :D A gépemet is aznap dobtuk be a szervízbe, azt mondták, egy héten belül kész lesz, de majd kiszólnak telefonon. Délután csörögtünk rájuk, hogy akkor mi újság van -.-' De megérte kicsit rájuk nézni, mert szerdára készen lesz, délután mehetünk érte. :D Szóval karácsonyra az is meglesz. :) Nagypapától kaptam mindkettőt - a mobil a szülinapi ajándékom volt, a laptop javítása pedig a karácsonyi (azt mondták, 10ezer körül lesz, ami érdekes, mert ugyanezzel a problémával 20-22-ért szokták javítani, de nem panaszkodom :D)  Így beszéltük meg, ennek ellenére kaptam még egy 5ezrest is a minap, mondván vegyek valamit karácsonyra. :) Olyan rendes velem, nem is érdemlem meg.

A napokban jönnek majd bejegyzések azokról a dolgokról, amik az elmúlt időben (mély) nyomot hagytak bennem. Csapjunk a lecsóba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése