2011. január 3., hétfő

neöljeteeekplíííz XD

2011. január 2, vasárnap hajnal.
Néha szüksége van az embernek némi agyradírra. A Máónika Só megszűnése után sokaknak problémát jelent a pótlás. Nos, én nem éltem a fent említett műsorral, de ha kerestem volna, akkor sem találhattam volna jobb helyet, mint a NEON, hogy kitöltse az űrt. :D Elsősorban a bulvár-rovatban szoktam nézelődni, de ha már ott vagyok, és nagyon ráérek, körbe szoktam szaglászni máshol is a honlapon (és legnagyobb döbbenetemre időnként értelmes cikkekbe is bele lehet funi).
Az új év második napjának nagyon korán reggelén is ezt tettem: nem tudtam aludni, ezért szörfölgettem egy kicsit a neonon, ahol olyan jelenségbe futottam, amit talán soha nem fogok tudni megemészteni.

Emberek!

Ez a csoda szeptemberben került fel youtube-ra, de én csak most találkoztam vele. "Ez így nem jól van, nagyon nem jól van." :D:D:D XD
Konkrétan besza-behu a röhögéstől. :D
Kicsit ijesztő és egyben elkeserítő, hogy Európa most fél évig egy olyan államra van bízva, ahol ilyen emberek élnek...
Enjoy! (ha tudod XD)

  

Egyrészt féltettem a szellemi és testi épségemet: mi van, ha ennek hallatán megsüketülök, vagy megnémulok? :O Vagy megbolondulok a kép- és hanghatások okozta sokktól? :O

Másrészt viszont... fulladoztam a röhögéstől. Olyan szinten visítottam rajta, hogy patakokban folytak a könnyeim. XD

Nem is fárasztanék tovább senkit, majd jelentkezem, ha kihevertem. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése