2011. július 2., szombat

Khm...

Sziasztok!

Pénteken Wigan-ben koncerteztek a fiúk, videók ITT. =:) Nem néztem őket, csak rákerestem, szóval nem tudom, milyenek...A szombati cork-i koncertről egyelőre nem találtam felvételeket, de később biztosan lesznek. =:)

Ma ez a három cikk látott napvilágot Johnnal és Edwarddel kapcsolatban:
http://entertainment.stv.tv/tv/260951-jedward-are-overwhelmed-by-their-european-fans/
http://www.chortle.co.uk/news/2011/07/02/13571/omids_off_the_ads
http://www.examiner.com/the-x-factor-in-national/jedward-talks-about-how-cool-it-was-to-meet-barack-obama-and-tony-blair

Nekem most nincs kapacitásom nekiesni, mivel péntek dél óta fent vagyok, ráadásul reggel fél hatkor indultam el itthonról, és este fél tizenegyre értem haza, és extra-fárasztó napon vagyok túl, de ha valaki önszorgalomból lefordítaná, ne fogja vissza magát, és küldje el az anyagot mélben. Köszi.
Ha nincs vállalkozó, hozom én őket hétfőn vagy kedden, mivel a holnapi napom is nagyjából olyan lesz, mint a mai.
Mentem. :D

2 megjegyzés:

  1. Jedward-ék túl vannak terhelve.

    John és Edward Grimes bevalották, hogy ők túl vannak terhelve ...
    A bátyjuk azt mondta:"most fanok milliói követik őket más kontinensekről, amióta felléptek az Euróvíziós Dalfesztiválon."

    Az ír ikrek mesélték: az iTunes listákon sok országból követik őket a Lipstick megjelenése óta.

    Jedward: A digitális kémet élvezi az új rajongótáboruk.

    Jedward: 'Minden csodálaos az Euróvíziós Dalverseny óta.Mi szeretjük Európa szerte az összes rajongónkat!

    A szeptemberi német turnéra minden jegy elkelt.

    "Egész augusztusban turnézni fogunk, és kiadunk egy új albumot 15-én az Egyeült Királyságban."

    Hozzátették:"Azt akarjuk, hogy az összes rajongónk hallja az új albumunkat,mert ez telelesz új és nagyszerű számokkal.

    "Ezek nagy dalok, tényleg nagy produkciók."

    http://entertainment.stv.tv/tv/260951-jedward-are-overwhelmed-by-their-european-fans/

    én ezt próbáltam lefordítani. Remélem jó;)

    VálaszTörlés