2011. november 6., vasárnap

Megint ki vagyok akadva -_-''

Úgy látszik, ez a blog átváltott lelki szemetesláda üzemmódba, mert ide már csak akkor írok, ha valamin nagyon kibukom.
Most épp az X-Faktoron húztam fel magam, de rettenetmód.

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy kiesett az APOLLO23.
Ráadásul a Rocktenors ellen.
Négy adásból háromszor ők párbajoztak - mindig ott vannak az utolsó kettőben, mert nem szavaznak rájuk, mert a kutya sem kíváncsi rájuk. Mégis őket juttatták tovább.
Ezért esett ki a sokkal tehetségesebb Gyurcsík Tibi és az APOLLO. Eszem-faszom megáll, de komolyan.

Hogy a Feró hülye, az egy dolog. De Malek?? Pont a Malek, akit mindig a legjobban tiszteltem és a legtöbbre tartottam a mentorok közül a szakmai hozzáértése és a profizmusa miatt... Hogy mondhatta azt, hogy az Apollonak kell hazamenni? Óriásit csalódtam benne.
Az a dolguk, hogy sztárokat neveljenek, és az Apollo sokkal eladhatóbb, mint a Rocktenors - és ha ezt a párbajok száma nem mutatja, akkor semmi. :/

Még egy kis adalék - Facebookon a hivatalos rajongói klubok tagjainak száma:
Rocktenors: hétezer valamennyi
APOLLO23: több, mint tizennkilencezer

Gratulálok. -_-"

A legjobb csapat a 2011-es X-Faktorban a Rocktenors, mivel ők maradtak bent legtovább a bandák közül.
Nem érdemlik meg.
Jó, nem azt mondom, hogy tehetségtelen barmok, mert nem rossz, amit csinálnak, de estek ki ellenük olyanok, akik jobbak. Az első válogatón nagyon jók voltak, de azóta semmit nem mutattak. Az Ikrek elleni párbajdalukat is jól nyomták, de ennyi. Nem hagytak bennem maradandó nyomot egyáltalán.

És ehhez az is hozzájön, hogy ők x éve ismerik egymást, és x éve énekelnek együtt, az Apollos srácok pedig mindössze néhány hete.

Tök mindegy, jövő héten úgyis kiesnek, és kész... Vagy max. a jövő hét után... Több nincs bennük. Csak azért bosszantó, hogy azért esnek ki a kedvenceim, mert a mentorok féltik a saját versenyzőiket, ezért részlehajlóak. :S

Gesztinek legalább lesz ideje írni egy SZUPER számot az Apollonak, amivel kimehetnek májusban az ESC-re. :))
Tök jó, én már elrendeztem a karrierjüket. xD
Csak legyen is úgy. :)

Hajrá APOLLO23! ♥♥♥
A végtelenbe, és tovább! ♥♥♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése