2015. április 8., szerda

Ismételten alkottam (y)

Új piercingem lett. Illetve piercingjeim lettek. Tegnap este három auricle pc (ha minden igaz, így hívják) került a bal fülecskémbe.

Nagyon régóta szerettem volna ilyet, és nagyon vártam már, hogy meglegyen, mégsem tudok igazán örülni neki, ugyanis nem tetszik.


Nem lenne vele semmi baj, ha nem állna ilyen iszonyat hülyén.

Pontosabban... nem arról van szó, hogy rosszul áll nekem, vagy valami; az a baj, hogy egyenes vonalba vannak szúrva egymás alá. A fülem viszont nem egyenes, hanem kanyarodik a széle, mint úgy általában egy fül szokott. És mivel az egyenes és a görbe nem párhuzamos egymással, olyan, mintha ferde lenne az egész. Nagyon gáz.

in progress...

Ráadásul az ékszer fejét is túl nagynak találom. Lehetne kisebb is a köves rész. Amikor válogattam a színek között, nem gondoltam, hogy ekkora gübicsnek fog látszani a fülemen... Jobb lenne valami diszkrétebb pötty.

amilyet kb. szerettem volna...

...és amilyen lett...
Egyelőre az a terv, hogy megvárom azt a két hónapot, amíg meggyógyul, aztán újraszúratom, most már ívben, hogy kövesse a fülem természetes vonalát. Mondjuk nem tudom igazából, mi lenne a jobb: megvárni, hogy meggyógyuljon így, és utána újracsináltatni, vagy még most gyorsan kiszedni, amíg friss a seb, hogy hamarabb rendbejöjjön, és kevésbé látszódjon a helye... Erre inkább rákérdezek a piercernél...

Mindenesetre a mai tanulságot is átadtam: ha pc-szúrásra adjátok a fejeteket, mindenképp tisztázzátok az utolsó apró kis részletet is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése