2011. december 20., kedd

Akinek nem inge... =;)

... az értelemszerűen ne vegye magára a következő kis kifakadásomat, mert a változatosság kedvéért megint tele van a faszom. :@

Amúgy sziasztok! :D

Elegem van a tizenegy-két éves, abszolút unintelligens, idióta kis picsákból.
Most léptem ki egy Facebook-csoportból, mert eléggé felhigult a tagokat illetően, és az én ízlésemnek túl nagy lett az egy bejegyzésre jutó idióta kommentek aránya. Meg úgy általában, az idióta tagok aránya.

Magyar Jedward Fanclub... nesze... -_-"

Mindenki nagyon nagy mellénnyel tudja koptatni a száját arról, hogy "Jedfamily" meg "egy család vagyunk", jelölgetik magukat a képen, amin szerepel az a mondat is, hogy "we're not friends - we're a family", közben meg folyamatosan fikázzák a rajongókat, akiknek közös képük van a srácokkal. Hát, nemhogy nem családnak, de még barátoknak sem kérek az ilyenekből. -_-" És a másik oldal: ilyen barátok mellett kinek kellenek ellenségek?

Mindenki, aki fél méteres körzeten belül van a srácokhoz, az már büdös kurva, így a kurva anyját, úgy rohadjon meg... HÁT EZ MI A FASZOM????? De most komolyan! Milyen hozzáállás ez?

Nemhogy inkább örülnének neki, hogy a srácok ilyen jó fejek, hogy ilyesmikre is meg lehet őket kérni, vagy hogy legalább valakinek lehet közös képe a fiúkkal... Én mindenkinek örülök, akinek van egy személyes élménye az ikrekkel, hiszen tudom, hogy nekem mennyit jelentene, ha találkozhatnék velük. Azok a lányok is ugyanazt a boldogságot érezték abban a pillanatban, amit én fogok, amikor ott leszek a koncerten Bécsben, és ezt ÉN senkitől nem sajnálom. Bár, ha jobban belegondolok, az ilyen másokat lenéző idiótáktól talán. Remélem, az ilyen rosszindulatú kis férgek soha nem találkozhatnak velük. Megérdemelnék.

Én a srácok összes rajongóját ugyanúgy szeretem, mint a fiúkat. Ha az írek és a britek nem szeretnék őket, nem jutnak ki az ESC-re, akkor én sem ismerném őket, és úgy érzem, kevesebb lennék. Sok mindent tanultam és kaptam tőlük. :)

Amúgy, akitől csak azt hallom (az egyébként tök szép lányokra is) hogy "ez hogy néz már ki? pffff" azt szívesen megnézném, hogy ő vajon hogy néz ki? Már nem azért...

Én sem vagyok szép, sőőőőt... Talán... nem, biztosan ezért érint ilyen érzékenyen ez a téma. Ha Bécsben sikerülne személyesen találkoznom az ikrekkel, és lenne egy közös képünk, és még szép is lennék, én is le lennék ocsmányozva? Pusztán féltékenységből?
És különben is: ha valaki ronda, vagy kövér, akkor mi van? Nem lehet mindenki Heidi Klum, jó lenne végre felfogni. A másik fele meg az, hogy a modellek is csak akkor néznek ki tip-top módon, ha előtte órákat dolgoznak rajtuk a profi sminkesek és fodrászok. Egy kamaszlánytól mit várnak az ilyenek?
És még mindig a külsőnél tartok: ha valaki nem egy Miss Universe, akkor már nem is lehet értékes ember? SOKKAL fontosabbak a belső értékek, mint a külcsíny. Kinézhetsz úgy, mint egy bálkirálynő, ha hülye vagy, mint a segg, semmire nem mész vele.

Egyébként pedig, olyasvalaki ne pofázzon, aki egy mondatot nem képes leírni normálisan. Most az egy dolog, hogy néha elgépel az ember ezt-azt, de ő nem néha, hanem folyamatosan, és tőle nem láttam még olyan hozzászólást, ami nyelvhelyességileg és helyesírásilag támadhatatlan lett volna.

Tanulj meg írni, nőjj fel, aztán beszélgethetünk, mert zokniagyú senkiházikkal nem kommunikálok. ;)

Ó, és a kedvenc részem: én egy humortalan, minden fantáziát nélkülöző szemétláda vagyok.
Így van, kedves. :) Pontosan, ahogy mondod :)

Aki ismer, az már csak tudja, hogy így van! ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése