2012. február 17., péntek

Ó máj gád! O_O

Most láttam ezt a képet FB-on az egyik lánynál, és TE ATYA ÚR ISTEN!!!! O______o

Hát hogy néz ki rajta Jawn? :'(

Elég megviseltnek tűnik, ahogy én látom. :'( Full fáradt. :'((
A gyönyörű szemei teljesen kész vannak, hatalmas karikák húzódnak alattuk, és mi az a seb?? O_o
Túlhajszolják magukat. :S Az utóbbi időben nagyon sokat dolgoznak, és most már kezd látszani rajtuk. :S Visszavehetnének egy picit a stresszből, mert ennek nem lesz jó vége. :S
Lehet, hogy ez a kimerültség szerepet játszott abban a bizonyos killarney-i videóban is, amikor már elfutott a fanok elől, és mondta, hogy hagyják békén, de azok a szerencsétlenek nem voltak képesek leszállni róla, hogy baszódna meg az összes. :/ :@@@

Oké, hogy nincsenek porcelánból, és felnőtt, 20 éves emberek, érzik, hogy hol a határ, ameddig elmehetnek, de én akkor is aggódom értük, és féltem őket, mert szeretem őket, és nem akarom, hogy bajuk legyen. :'(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése