2012. február 9., csütörtök

Vízválasztó-effektus

Nem tudom, hogy sírjak-e, vagy nevessek.

Egyrészt örülök, nagyon, mert végre vége a feszült várakozásnak, ismerjük az ír Eurovíziós válogató dalait, most már tudjuk, mivel indul a Jedward.
Na de sírni tudnék, ha olyan fából faragtak volna, mert ez a szám egyszerűen RÉMES. :( :S :/

Amikor kezdődött a rádióban, úgy ültem, hogy "úristeeeeeeeenwááááááááá ^__^ <3" - ezzel szemben, mikor vége lett, úgy ültem, hogy "úúúúúúúristen -____-' :/ "

Egyetlen szóban úgy tudnám leírni: kiábrándító.

Oké, nem azt mondom, hogy hallgathatatlan, de a nyomába se ér mondjuk a Lipsticknek. EZZEL akarnak Eurovíziót nyerni?? Most komolyan? Hová gondolnak?? :/

És a legmegdöbbentőbb az volt, hogy felnéztem twitterre, és mindenki azt írta, hogy ilyen szuper a szám, meg úgy szereti, meg mittudomén. O___o

Szerencsére Orsi és Zsuzsi füle és józan ítélőképessége még a helyén van, nekik sem igazán tetszik. :D Legalább valakikben megbízhatok. xDD

Mindig tudtam, hogy a nagy korkülönbség gátat szab, és nem működhet egy kapcsolat. xD Így vagyok a többi Jed-rajongóval. xD Én már idősebb vagyok, tudok gondolkozni; míg ők mindenre mosolyogva bólogatnak, hogy igenigenigeeeeen *___*  addig én meg tudom őrizni a realitásomat, és valószerűbben tudom szemlélni az eseményeket. Imádom a srácokat, Isten látja lelkemet, nagyon szeretem őket, de ez nem jelenti azt, hogy kritikátlanul nyáladzok, bármit csináljanak. Ha nem tetszik valami, meg is mondom, és ez most kurvára nem tetszik. Ez van. :D

A másik dolog, ami meglepett, az volt, hogy Ariane (a nagy német fan, FinalJudgement) szintén azt írta twitteren, hogy nem igazán bejövős a szám. Vannak dolgok, amik miatt nem feltétlenül szimpatikus a csaj, de ez most jó pontot jelent neki. xD

Bennem is megfogalmazódott, amit az egyik bejegyzésében ő világgá is kürtölt: szavazni fog.
Igen, én is szavazni fogok rájuk (ha kijutnak), mondhatnám, rajongói kötelességből, és nem azért, mert ilyen jó kis dalt még az életemben nem hallottam. De azért még bízom benne, hogy addigra megtetszik.

Miután lement adásban a dal, természetesen rögtön felkerült az internetre. :D Le is töltöttem, hallgatgattam, mondván, egy hallgatás után nem szabad véleményt mondani, még meg kell hallgatni párszor, hogy kialakuljon a reális kép. Így is lett.
Tapasztalat:
Második hallásra már picit pozitívabban szemléltem, harmadik-negyedik alkalommal már viszonylag tetszett is. Beállítottam repeat-re a winampot, hogy csak ez az egy szám szóljon - hát, hamar kikapcsoltam. Nagyjából tízszer sikerült meghallgatni, aztán mondtam, hogy elég, mert a hajam kihullik tőle. Egyszerűen unalmas. :S
Míg a Hold The World-öt, a Go-Gettert, a PoP Rocket-et vagy a Lipsticket órákig, sőt, NAPOKIG képes vagyok megállás nélkül hallgatni, ez fél óra alatt a padlóra küldött.

Kell az első sokkra néhányat aludnom, pár nap múlva meglátjuk, mennyire sikerült meggyőznie a dalnak arról, hogy helye van az Eurovíziós Dalverseny döntőjében.

És ha már ESC: azt nem csak a JedHead-ek nézik, hanem idősebb korosztályok is, sőt, szerintem ők vannak többen, a legtöbb fiatal azt sem tudja, mi fán terem az Eurovízió, és ők fix, hogy nem fognak erre a számra szavazni, pusztán a Jed-fanok szavazatai meg nem tudom, elegendőek lesznek-e a győzelemhez. Hogy a dalnak nem kell a topon lennie ahhoz, hogy megnyerje a versenyt, arra láthattunk már példákat az elmúlt években, de nem tudom, ez a nóta elég lesz-e... :S

Háát, érdekes hetek elé nézünk, annyi bizonyos...

És hogy mindenki tisztában legyen vele, miről is van szó...

A DAL: Jedward - Waterline

  

1 megjegyzés:

  1. Én értem amit írsz.
    Hát, én már leírtam mit gondolok faszbukra, szóval most lusta vagyok.
    Tisztelem a véleményed. :)

    VálaszTörlés