2012. április 19., csütörtök

Dermatology

EZT most olvastam, és nem tudom szavakba önteni, amit érzek.
Megdöbbentő, talán ez a legtalálóbb kifejezés. Igen. Megdöbbentem.
A magyar JedFanok olyan rémesek! Folyton irigykednek mindenkire, szidják a másikat... De nem csak ránk igaz, akadnak ilyenek a svédek, a németek, az írek és a britek között is szép számmal.
Erre fel az észteknél mi a helyzet? Az egyik csaj VIP jegyet ad egy kiscsajnak! Csak úgy! Ajcsiba.
Összesen 10 jegy volt, amiből 5 a lánynál volt, és egyet odapasszolt egy idegennek. Jófejségből. Puszta szívjóságból. Hogy találkozhasson a fiúkkal.

Nagyjából ahhoz tudom a mostani állapotomat hasonlítani, amikor a Grace Klinikában Christina betéved a bőrgyógyászatra... Össze sem lehet vetni a sebészeti osztállyal. Észtország az én dermatológiám.



A magyar mentalitás egyébként is megérne pár misét, amivel eddig is tökéletesen tisztában voltam, de most... Most érzem igazán, mennyire el vagyunk maradva Európa északi részétől, ahol normális emberek élnek.
Nem is tudom megfogalmazni, hogy milyen érzés azzal szembesülni, hogy vannak jó fej rajongók, akik nem szidják egymást, nem irigykednek, nem köcsögösködnek. Utópiának hittem eddig. Fantasztikus lenne ilyen környezetben élni. Nem?
Inkább, mint ami egyébként megy: eltitkolják egymás elől, hogy a fiúk melyik szállodában, vagy hol vannak, hogy nagyobb esélyük legyen találkozni velük, félrelöknek mindenkit az útból, hogy közelebb férkőzhessenek... Önző ribancok. Utálom az ilyet.
Persze, lehet, hogy azért, mert én olyan lúzer vagyok, akit félre lehet lökni. xD

Lehet persze, hogy ez csak elszigetelt, egyszeri eset volt, és az észtek között is vannak köcsögök, mint ahogy más országokban is léteznek rendes fanok, de tbh, sajnos nem ez az alapállapot.

2 megjegyzés:

  1. ...mint a poszter árulás esete ezer Ft.-ért. jahbooocs...XD sztem érted, nem kell ragozni :D

    VálaszTörlés
  2. tökéletesen ;D
    pont ezt a bejegyzést hoztam fel, amikor meséltem a barátnőimnek a csoportban a dolgot :D

    És módosítva a bejegyzést: MOST érzem igazán, mekkora a különbség. xD

    VálaszTörlés