2012. július 15., vasárnap

The X Factor USA - Season Two

Sziasztok!

Nem tudom, ki mennyire követi az X-Faktor eseményeit... Én nem csak a hazait figyelem, hanem - ha tehetem - a külföldi szériákat is - főleg a brit és az amerikai változatot.

A tengerentúlon szeptember 12-én kezdődik a második évad, melyből már egy kis ízelítő is látható a YouTube-on.

Annyi változás van az első évadhoz képest, hogy Paula Abdul és Nicole Scherzinger helyét Demi Lovato és Britney Spears vette át a mentorok között. És hát... ahhoz képest, hogy mindenki Simon Cowell-t tartja a "szőrös szívű ítésznek", az első válogatások alapján egyelőre Britney a legszigorúbb és a legkeményebb. xD Még a kőszívéről ismert Simon is csak pillázik, ahogy Brit osztja a népet. xD


Kíváncsi vagyok, hogy ha Miss Spears mondjuk a brit X-Faktor 2009-es szezonjában került volna a zsűritagok közé, vajon mit mondott volna az ikreknek? XD "Egyáltalán nincs meg bennetek az X-Faktor!" xDD
Jézusom, ezek ketten Simonnal kiejtették volna őket a válogatóról... Még a táborig sem jutottak volna el szerencsétlenek. xD

Amúgy az amcsi X elég durva, ahogy nézem... xD Néhány versenyzőt a mentő vitt el a válogatóról, mást a rendőrség... xD Ők valószínűleg nem jutottak tovább a táborba. :'DD

 

Ééééérdekes lesz ez is, úgy érzem. :D

Nagyon kíváncsi vagyok a versenyzőkre - és arra sem kevésbé, hogy Demi és Brit miként szuperálnak majd mentorokként. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése