2012. szeptember 27., csütörtök

KISS =:)

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaajj, mit hozott ma a postás?? *-*
Pontosabban anya hozta haza ebédidőben, hozzá vitte be a postás az üzletbe. xD

A lényeg, hogy ideért. *-*

Történt, hogy egy szép kedd este megláttam Fácsén az ír KISS magazin csütörtökön megjelenő, legújabb számának dupla borítóját: az egyik felén valami ikerlányok, a másikon pedig az imádott Jedward-ikrek. :D
A kis képekből rögtön láttam, hogy ez egy isteni fotósorozat, szuperédes pikcsörökkel. :) És tudtam, hogy erre szükségem van. :D

HLJ chat-en mondta dobe, hogy a szülei épp csütörtökön utaznak ki Bublinba (értsd: Dublinba :D ), mondja majd nekik, hogy hozzanak neki Kiss-t. Ekkor megkértem, hogy hozasson nekem is egy példányt. :D Egy héttel később dobe szülei megérkeztek Írországból egy rakás szuvenírrel, köztük a magazinokkal.
Dobe hétfőn feladta, ma pedig megkaptam. ^.^

És nem csalódtam: tényleg gyönyörű. *-*
Hiába olvastam már a megjelenése napján a cikket, azonnal rávetettem magam, és elolvastam újra. :DD

Scan képeket nem csinálok róla, úgyis fent van már rég... De muszáj volt néhány fotót lőnöm róla a mobilommal. :D Fácséra és Twitterre már fel is mentek. :D


Dobe még egy kis meglepetéssel is kedveskedett nekem. :) Egy fekete kis szütyőbe egy néhány szavas levelet mellékelt egy édes hajgumi mellé. Zöld alapon fehér betűkkel a "KISS ME I'M IRISH" szöveg olvasható. :D Imádom. :) <3 :D



Btw, ma délután voltam a barátnőmnél, akinek régi álma vált valóra azzal, hogy kivasalhatta a hajam :'D
Íme az eredmény. :D


Életemben nem volt ilyen egyenes. :| Imádom! *w* :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése