2012. szeptember 24., hétfő

You're like a laserlight, burning down on me...

Sziasztok!

Ma egy picsás bejegyzéssel jelentkezem. :D
Btw, már egy hete elkezdtem az idei WSR élménybeszámolóját, valamikor kész lesz az is. :D

Egyébként a cím onnan jött, hogy fogalmam sem volt, hogy nevezzem ezt a posztot, ezért az aktuálisan hallgatott dalból választottam egy sort, ami történetesen a David Guetta és Jessie J közreműködéséből született Laserlight. :D

Szóval, picsa-faktor:

Szombaton kérdezi anya, hogy hozzon-e valamilyen körömlakkot. Mondom, lilát hozhat, ha lesz.
Erre hazajön ezzel:



Szerintem frankón rózsaszín. Ami nem gáz, szeretem a rózsaszínt is. :D
Anya szerint ez lila.

Szerintem EZ a lila:


Na mindegy, nem ez a legnagyobb probléma az életemben, csak már régen írtam ide, és mire való egy blog, ha nem a sok gyökérségre? :D

Egyébként, akinek megtetszett a lila/rózsaszín lakk, a Kallos Love kollekciójából a 264-est keresse. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése