2012. november 2., péntek

At least I got my friends... :')

Október 31-én nem csak a drága Leem ünnepelte a szülinapját, hanem én is. :D

Ajándék gyanánt Timcy készített nekem két képecskét. :) Bár azt szokta mondani, hogy ilyen téren szeret anonim maradni, szóval vegyük úgy, hogy nevet nem írtam. :D
Kedves szokása, hogy szülinapra mindenkinek készít egy montázst a kedvenceiről, az én ajcsimra Bertet és az ikreket tette rá. :)

Szerintem nagyon édesek lettek, ezért úgy gondoltam, megosztom veletek is. :)


Egyébként elég csendes szülinap volt... Az is szomorított, hogy Leem "felmodott" az ikreknél, plusz jó női szokás szerint a szülinapom környékén depis vagyok... Hiába, ahogy öregszünk, lassulunk. xD :D
Facebook-on egy csomóan írtak. Kedves tőlük, de igazából nem hat meg, ha olyasvalakik cseszik tele az üzifalam, akikkel soha nem beszélek, csak be vagyunk egymásnak jelölve.
De írtak olyanok is, akik tényleg közel állnak hozzám. :') És voltak, akik nem a falamra írtak, hanem privát üzenetben kívántak sok boldogságot. :) Szerintem ez aranyos, és sokkal személyesebb, mint a falra írni. :)
Dee twitteren írt, Kingu írt mindenhol, ahol csak lehetett... XD És Kingutól is kaptam képet is. :D


És persze megjött a szokásos üzenet a Planet Jedward-ről is. :'DD


Mondjuk ez kedves tőlük egyébként. :'D
Más Universal-os előadók e-mail listájára is fel vagyok iratkozva, de a többiektől nem jön ilyen üzi, csak az ikrek rendszereréből. :) :D

Szóval ez is megvolt, 23 lettem. :)

Majd jelentkezem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése