2013. február 4., hétfő

Napi panaszkodás

Már egy ideje nem jártam billboard-on, de az előbb felnéztem, és katasztrofális a helyzet.
Ismerem már pár éve az oldalt, azóta nem változott semmit, január végén viszont új alapokra helyezték az egészet. És nagyon elcseszett lett. :'(

Ocsmány és abszolút diszfunkcionális.

Eddig szép volt és színes, most viszont tök jellegtelen az egész.

Ráadásul én elsősorban (vagyis kizárólag xD) a chartok miatt jártam oda, és korábban jó is volt: csak kiválasztottam, hogy melyik slágerlistára vagyok kíváncsi, és kidobta a számokat. Na de most... Megjeleníti ugyan a listát, de a számok között tele van nyomva az egész lap videókkal meg cikkajánlókkal. :/ Ezt állati zavarónak találom. Ha a videók vagy a hírek érdekelnek, értelemszerűen ott fogok böngészni, a chart oldalra nem azért megyek...

Btw, nem is tudtam, hogy a Metrolyrics is a Billboardé, lol.

Egyébként felkukkantottam arra az oldalra is, és van ilyen, hogy "The Battle Of The Artists", és ahány kérdést láttam, mindenhol más a véleményem. :D

Első: Ki ír jobb szakítós számokat? Taylor Swift vs. Adele
Szvsz egyértelműen Adele a jobb, ám a szavazást 51%-49% arányban Swift vezeti. -.-

Második: Kit akarnál zenetanárnak? Lady Gaga vagy Bruno Mars?
Szerintem alap, hogy Bruno, de a köz megint mást mondott: 52%-48% Gagára.

Következő: Ki csinál jobb bulizenét? LMFAO kontra David Guetta.
Személy szerint Guetta bácsi zenéjét jobbnak tartom, de a szavazás eredménye 51%-49%.

Unbelievable. Hogy lehetek ennyire fordítva összerakva? :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése