2013. február 14., csütörtök

Random poszt

Unalmas délután Tumblr-ön - nézegetem a képeket, fangörlködök a cuki gifeken :D

tag: Lawson


Becsörtet a szobámba az öcsém:

Öcsi: *az egyik képre bök* Az ki?
Én: Adam. Dobol. Dobos egy bandában. Ő meg Joel. *görgetek*
Öcsi: És ez ki?
Én: Ryan. Ő basszusgitáros.
Öcsi: Mi az a basszusgitár?
Én: Hát, az is... egy gitár.
Öcsi: *csóválja a fejét* Miket ki nem találsz!

:'DDDDDD



Egyébként Öcsi szombaton is okos volt. :D Miután teleírta a bejegyzésszerkesztőt (amit közzé is tettem Kanga kérésére :D), hozott nekem egy zacskó szívecskés gumicukrot. Az egyik cukorkát a mellkasára tette (pont nem a jó oldalra :D), és mondta, hogy így néz ki az igazi szív is. :D Felvilágosítottam, hogy téved, és kerestem neki képet az igazi szívről. :D Ekkor találtam ezt a képecskét:


Megjegyeztem, hogy nagyon találó, és felmerült bennem, hogy felhasználom inspirációnak ahhoz az új történethez, amin dolgozom.
"Az ész és az érzelmek harca. Tudjuk, hogy valamit nem szabad, de nagyon akarjuk." Feltettem a költői kérdést: "vajon melyikre hallgassunk?" Mire öcsém: "Mindkettőre." :D
Nagy kár, hogy a kettő kizárja egymást. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése