2013. július 14., vasárnap

R.I.P. Cory Monteith :'(

Mikor ma felléptem Facebookra, a főoldalamon a Glee bejegyzése köszönt szembe:

Statement on behalf of: GLEE Executive Producers, 20th Century Fox Television and FOX Broadcasting Company.
We are deeply saddened by this tragic news. Cory was an exceptional talent and an even more exceptional person. He was a true joy to work with and we will all miss him tremendously. Our thoughts and prayers are with his family and loved ones

És csak arra tudtam gondolni: ne!! ugye nem?!

Megnyitottam egy új lapot, és beírtam Cory nevét a Goole-be... és akkor elbőgtem magam.

A hírportálokon ilyen cikkek fogadtak:
Hajnalban holtan találták a Glee című sorozatból ismert kanadai színészt, Cory Monteith-t.
Cory 31 éves volt, leghíresebb szerepe pedig az RTL Klubon is egykor futó Glee Finn Hudsonja. Évek óta boldog párkapcsolatban élt Lea Michele-lel, akivel a forgatáson ismerkedett meg. A halálával kapcsolatban még nem szivárogtak ki információk, de az biztos, hogy hajlanban, teljesen egyedül találtak rá holtan egy vancouveri szállodai szobában. A színész július 6-án jelentkezett be, és eközben többen is megfordultak nála, nem tudni, hogy nekik mi közük lehet az esethez. Cory drogproblémái miatt már kétszer is volt rehabon, de idén tavasszal tisztán távozott a kórházból. Nyugodj békében!


Ezt. Egyszerűen. Nem. Tudom. Elhinni. :'(

És elképzelni sem tudom, min mehet most át szegény Lea... :(

Cory-t sajnos nem láttam más szerepben, csak a Glee Finn Hudson-jaként ismertem, de ott már a legelső epizódban belopta magát a szívembe. Finn néha elég hülye volt a sorozat során, de Cory nagyon jól alakította a jószívű, kissé suta srácot. Bár időnként már elegem volt az összejöttünk-szakítottunk-kibékültünk-szakítottunk huzavonából, akkor is a Finchel páros volt a kedvencem. Meglepődtem, mikor kiderült, hogy ez nem csak egy on-screen kapcsolat, hanem Cory és Lea a való életben is egy pár alkot - remélhetőleg kiegyensúlyozottabban, mint a karaktereik - de örültem neki, nagyon édesek voltak.
Finn nagyon sok vicces és megható jelenetet adott a sorozatnak, imádtam nézni, ahogy dobol, és bár a tánctudásán lett volna még mit csiszolni, jól énekelt. Tehetséges srác volt.

Hihetetlen, hogy ez történt. Felfoghatatlan ez az egész. :'(


Nyugodj békében, Cory!
Hiányozni fogsz.





1 megjegyzés: