2014. január 2., csütörtök

Happy New Year! :)

Hahó!

Bár állítólag totál nem cool ilyen óévbúcsúztató-újévköszöntő posztokat írni, engem hót nem érdekel, úgy döntöttem, alkotok valamit. :D

Hogy ihletet merítsek a poszthoz, megnéztem, hogy tavaly mi alapján írtam össze a listát, és már az első bekezdésben ért egy nagy meglepetés. :D Volt egy ilyen mondatom: "Bár nem hiszek az ilyen újévi fogadalom izében, vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy hülyeségnek tartom, de az én újévi fogadalmam, hogy megpróbálom levetkőzni a szarkasztikus szemétládát, és kedvesebb leszek. :)" Shit, nem is emlékeztem, hogy írtam ilyet. xD Ebből kitalálhatjátok, hogy mennyire tartottam be. :D

Idén is kitűztem magamnak néhány célt, aztán hogy mi sül ki belőlük, majd meglátjuk jövő januárban - ha megérjük. :D De előbb nézzük 2013 fénypontjait!

Zene:

Tavaly csak "pár" számot emeltem ki, idén azonban kénytelen vagyok komplett albumokat is felsorolni, ugyanis van néhány korong, amit napokig is képes voltam - és még vagyok is - megállás nélkül hallgatni.

Demi Lovato - Demi
/Heart Attack, Made in the USA, Neon Lights, Two Pieces, Really Don't Care, Never Been Hurt/
Bridgit Mendler - Hello, My Name Is...
/Ready Or Not, Hurricane, The Fall Song, 5:15, Hold On For Dear Love/
Rudimental - Home
/Feel The Love, Right Here, Not Giving In, Give You Up, Waiting All Night/
Katy Perry - Prism
/Roar, Unconditionally, Ghost, Double Rainbow, By the Grace of God/
Sub Focus - Torus
/Torus, Safe In Sound, Endorphins, Turn It Around, Falling Down, Tidal Wave, Until the End/
Tom Odell - Long Way Down
/Grow Old With Me, Hold Me, Another Love, I Know, Can't Pretend, Till I Lost, Supposed To Be, Long Way Down, Storms/
Lawson - Chapman Square/Chapter II.
/Brokenhearted, Juliet, Are You Ready?, Back To Life, Parachute/


Mirrors (cover)


Könyvek:

A tavaly olvasott harminc könyvből hat volt az, amit nyugodt szívvel bárkinek ajánlanék. Lebilincselő, vicces, bájos, elgondolkodtató és érzelmes kötetek ezek. Ha azért kellett "végigszenvednem" a másik huszonnégy regényt, hogy ezt a hatot olvashassam, minden bosszúság és ásítozás megérte. :)

Jennifer L. Armentrout - Obsidian (Lux #1)
Elizabeth Gaskell - Észak és Dél
Amy Harmon - A Different Blue
Gillian Flynn - Holtodiglan


A filmes szekciót idén kihagynám, mert nem nagyon tudok mit mondani...
A burok és a Futótűz persze mély nyomokat hagyott bennem, nézhető volt a Pitch Perfect és a Warm Bodies is... és ha láttam volna a Rush-t, tutira imádnám. :D


Előző évben volt itt egy havi bontás arról, hogy mikor mi történt... Most úgy érzem, ezt sem tudnám összerakni, de próba cseresznye.

Januárban és februárban magyar Eurovíziós válogatók voltak, de ezt most nem részletezném, írtam a dalokról akkor.
A március és az április eltelt, akkor kezdtem el megint aktívabban olvasni. Március végén voltam moziban megnézni A burkot. Kis szomorúságot is hordozott magában a tavasz, elkezdődött ugyanis a WSR, és persze a többi széria is, Albert pedig ülés nélkül maradt. :( Márciusban szolgáltatót váltottunk, már nem a HelloHD tévéjét nézzük, hanem UPC-t. Bár ez nekem szinte majdnem mindegy, úgysem tévézek sokat. Annyiból rossz, hogy most már nincs DigiSportunk, ami Barca-szempontból nem ideális, mert a Copa del Rey és a BL meccseket buktam... :/ Mellesleg a DTM-et is.
Májusban megvolt az Eurovízió Malmőben, de ezt sem fejtegetném bővebben, úgy emlékszem, mindkét elődöntőt és a döntőt is kommentáltam már.
A nyár felemás volt. Elromlott a gépem. Sokáig net-megvonáson voltam. Nagyon meleg volt. Sokat olvastam. Végigbőgtem apa halálának tizedik évfordulóját. Megrendezték a Konföderációs Kupát. The White Queen-t néztem. F1 volt a Hungaroringen, és sok év után először újra fellobbant bennem a láz az autók közelségének tudatától. Augusztus végén levágattam a hajam.
Szeptember közepén WSR - ezt nem kell külön ecsetelnem, adóztam az emlékének egy tizenhétezer szavas bejegyzéssel. :D Ősszel volt egy éve, hogy Goose, vagyis Lawson-fan lettem. :)
Októberben megint elromlott a gépem. Ekkor ért véget a WSR is, Kevin megnyerte a bajnokságot. Haloweenkor betöltöttem a huszonnégyet. Depresszív nap volt.
Novemberben a McLaren bejelentette Magnussen szerződtetését - akkor karneváli hangulatban voltam. Aztán befejeződött az F1-es évad is, #TheVet immár négyszeres bajnok. November végén startolt a mozikban a Catching Fire.
Decemberben visszakaptam a gépem. Dolgoztam egy napot; igazi, rendes munkát végeztem, fizetésért. Kemény volt. :D Szenteste kibontottam Icu ajándékát. A levélen majdnem bőgtem.


Ez volt hát 2013; hogy egy klasszikust idézzek: "szép volt, jó volt, köszönöm, ennyi!" :D Az óévnek vége, most már tekintsünk a jövőbe!
Tavaly ilyet nem csináltam, de most azt is hozzávenném a bejegyzéshez, hogy mit remélek 2014-től.

Az első és legfontosabb cél tisztjére két dolog is pályázik. Az egyik az, hogy munkát találjak végre, a másik pedig az, hogy befejezzem a fősulit.
Ha lenne munkám - vagyis pénzem - az nagyban segítene abban, hogy a többi célt is elérjem. Megcsinálhatnám a nyelvvizsgát, és jogsit is szeretnék, bár az nem fontos pont 2014-ben, később is lehet. Vennem kellene egy fényképezőgépet, hogy ne kelljen kuncsorogni, ha megyek valahová. Ha nem lennének financiális problémáim a munkanélküliség okán, simán elmennék a WTCC-re és a DTM-re is, és nagyon jó lenne már a szállodázáson is ott lenni a lányokkal F1-en, szeptemberben pedig ismét WSR...
Azt is elhatároztam, hogy végre megcsináltatom az első tetoválásomat, és erősen fontolgatom a cartilage pc-t is. :)

Elkezdtem már összeszedegetni a kis naptáramba az év előrelátható eseményeit... Nem rövid a lista. :D Van még miért élnem. :D

Január 25.: A Dal - 1. elődöntő
Január 28-31.: F1 előszezoni teszt, Jerez
Február 1.: A Dal - 2. elődöntő
Február 8.: A Dal - 3. elődöntő
Február 15-16.: A Dal - középdöntők
Február 19-22.: F1 előszezoni teszt, Bahrein
Február 22.: A Dal - döntő
Február 23-24.: FR 2.0 előszezoni teszt, Motorland
Február 25-27.: FR 3.5 előszezoni teszt, Motorland
Február 27- március 2.: F1 előszezoni teszt, Bahrein
Március 6-7.: FR 2.0 előszezoni teszt, Paul Ricard
Március 11-13.: GP2 előszezoni teszt, Yas Marina
Március 14-16: Forma 1, Ausztrál Nagydíj - idénynyitó hétvége
Március 17-18.: FR 2.0 előszezoni teszt, Catalunya
Március 19-21.: GP2 előszezoni teszt, Bahrein
Március 24-26.: FR 3.5 előszezoni teszt, Jerez
Március 27-28.: FR 2.0 előszezoni teszt, Jerez
Március 27-28.: GP3 előszezoni teszt, Estoril
Április 4-6.: Forma 1, Bahreini Nagydíj, GP2-es idénynyitó hétvége
Április 10-11.: GP3 előszezoni teszt, Jerez
Április 11-13.: WSR, Monza - idénynyitó hétvége
Április 16-17.: GP3 előszezoni teszt, Catalunya
Május 2-4.: DTM, Hockenheim - idénynyitó hétvége
Május 6-8-10.: Eurovíziós Dalfesztivál
Május 9-11.: Forma 1, Spanyol Nagydíj, GP3-as idénynyitó hétvége
Május 30- június 1.: DTM, Hungaroring
Június 12- július 13.: Foci VB
Július 25-27.: Forma 1, Magyar Nagydíj (+ GP2, GP3)
Szeptember 12-14.: WSR, Hungaroring
Novemberben a mozikba kerül a Mockingjay első része.

Boldog új évet! :D

1 megjegyzés: