2014. május 6., kedd

#JoinUs pt. I

Ismét eltelt egy év - jesszus, hogy megy az idő! -, újra eljött az Eurovízió ideje. Ahogy a rendszeres látogatók az elmúlt esztendőkben már megszokhatták, a mai és a csütörtöki elődöntőt, valamint a szombati döntőt is a tőlem megszokott szubjektív, kegyetlenül őszinte formában fogom kommentálni. :D

Örményország: Komolyan ez a dal az egyik legnagyobb esélyes? Aki ismer, tudhatja, hogy a lassú számoktól általában egyébként sem vagyok hanyatt esve, de ez még az átlagosnál is kevésbé jön be. A pasi hangja alapvetően nem lenne rossz, és a szám is egész tűrhető onnan kezdve, hogy lesz benne némi ritmus (?), de túl hosszú az elején a céltalan vinnyogás ahhoz, hogy szerethető legyen.

Lettország: Ez egy bájos dal, egész vicces, ha elvont hangulatban vagyok - nem a világfájdalmas-antiszociális elvont hangulatban, hanem az elgurult-a-gyógyszer,őrüljünk-meg hangulatban - még akár hallgatnám is, de meglepne, ha döntős lenne.

Észtország: Nálam abszolút top10-es ez a dal. Egyszer hallgattam csak a CD-t a verseny előtt, de ez nagyon tetszett. Ahhoz képest, hogy a csajszi még táncikál is, egész stabilan tolja élőben. Nem rossz a színpadkép. Három számot láttunk eddig a mai tizenhatból, de eddig erre mondom, hogy DÖNTŐ.

Svédország: Amikor először hallottam a dalt, nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Lassú szám, amik nekem egyébként is... tudjátok. :D Ugyanakkor a refrén dallama eléggé fülbemászó a sok hajlítgatással, és a második versszaktól belépő méllyel már tök jó az egész. A hölgyike ugyanakkor hajlamos csúszkálni,  főleg a magas hangoknál, ami nyilván nem jó. #TisztaságFélEgészség Hjaj. Nehéz ügy. Mondok rá egy döntőt.

Izland: Az ilyen stílusú számok általában nem szoktak bejönni, de ez valahogy mégis tetszik. :D Kb. úgy vagyok vele, mint a lett dallal. Ha olyanom van, meghallgatnám, de nem feltétlenül küldeném őket tovább. A dal üzenete tök jó, a színpadi megjelenés pedig nagyon mókás. :D Ezekben a színes szerkókban úgy néznek ki, mint a teletabik. :DD

És öt dal után következik az Eurovízió törikönyve...

A legmagasabb haj: a JEDWARD-é. lol
Úristen. Most késztetést érzek, hogy meghallgassam a Lipsticket. :'D
Wooooooooo és ott vannak az ikrek a helyszínen, WOW! :D

Albánia: Amikor hallgattam a CD-t, tetszett ez a dal, de most másodikra már nem annyira.
Nem is tudok róla mit írni.

Oroszország: Még egy ikerpár... Amikor először hallgattam, olyan "futottak még" érzésem volt, és ezzel a dallal kapcsolatban. Most sem győztek meg arról maradéktalanul, hogy ez egy jó nóta lenne.

Azerbajdzsán: Jaaaj, az ő dalukat nagyon szerettem tavaly. Idén a "nem tudom, hogy tetszik-e vagy sem" kategóriába soroltam első blikkre, most másodikra pedig az "inkább ne" címkét csatoltam hozzá. :D A színpadkép az artistával tök jó, már tavaly is bejött az üvegdobozos koreográfia az azeriektől.

Ukrajna: A CD hallgatása közben ez is a tűrhető/semmilyen osztály volt. Legalább szép a csaj, jó a haja, és jön ki tiszta hang a torkán élőben, ami nem árt. :D És a kerékben szaladgáló pasi sem rossz, hello. :D Hmm. Így második hallásra picit jobban tetszett a szám, mint két hete.

Belgium: Szép dal - a témáját/szövegét tekintve -, de nem a stílusom. Talán azért nem tetszik, mert nem állok közel anyámhoz.

Moldova: Erről sem változott meg most a korábbi benyomásom. Nem volt ott a "húúú de jó! *q* " listámon. Lement ez is, semmilyen nyomot nem hagyott bennem. Ennyi.

San Marino: A korábbi két dalához hasonlóan Valentina idén sem győzött meg. Most már sajnálom egy kicsit. :'D Írhatnának neki jövőre egy rendes számot. :D

Fú, leült egy picit ez a műsor. :D

Ideje volt egy kis szünetnek. :D
Újra fellapozzuk az ESC-törikönyvet. :D
A legtöbb ezüst díja: 2007, Ukrajna. OMG. :'D

Portugália: A CD-t hallgatva annyit mondtam: a portugálok ezt komolyan gondolták? Az elmúlt évekkel ellentétben idén nem volt egyébként sok olyan dal, amire határozottan rávágtam, hogy na, ezt neeeeee, de ez megérdemelte. Kicsit a 2011-es spanyol szám jutott róla eszembe, azt sem bírtam elviselni. :D Mondjuk csak félig Lucia Perez, a másik fele Michel Telo. :'D
Ez a gönc amúgy mi? :D Szerintem az ukrán csaj rucija volt eddig a legjobb.

Hollandia: A holland dal nagyon jól indul... csak aztán úgy is marad. Egyszerűen mérges vagyok, mert ebből sokkal többet, sokkal jobbat is ki lehetett volna hozni. Nem ad semmi extrát, ugyanaz a néhány hang végig. Monotonná, unalmassá válik tőle. Ezért rühellem a country-t. Nem lenne rossz, csak el tudtam volna viselni egy kis kreativitást.
A pasin a kalapot nem tudom mire vélni.

Montenegro: Ezt is a semmilyen mezőnydalok közé soroltam. Lassú...
A színpadképről annyit, hogy a koris csaj nagyon nagy ötlet, főleg, hogy ügyesen kivilágítják a nyomát, amerre siklik.

Magyarország: Jóóóóóóóóóóó volt ez. :D
A nemzeti döntőben is tetszett ez a szám, bár nem volt a kedvencem... Még mindig vérzik a szívem a New Level Empire-ért. Ugyanakkor szerintem András szépen megállta a helyét, jól énekelt.

Ezzel hallottunk minden versenyzőt ma este, indul a szavazás.

Szóóóóóval, ha rajtam múlna, az alábbi produkciókat juttatnám a szombati show-ba:
Észtország, Svédország, Ukrajna, Magyarország (na nem azért, mert minden szentnek maga felé húz a keze, hanem mert ebben a mezőnyben tényleg kiemelkedően az egyik legjobb dal a Running)
Huh, nem jött ki a tíz... :'D Azt hiszem, ez minősíti az idei verseny színvonalát... Sajnálom, hogy pont Dániában ilyen vérszegény a mezőny.

Nos, A rút kiskacsa balett- és mindenféle táncos feldolgozásban a színpadon a szavazás ideje alatt. Szedhetek magamra egy kis dán kultúrát. :'D

Na jó, legyen továbbjutó Örményország, Izland, Albánia (ezzel a dallamvezetéssel olyan, mint valami Disney-mese betétdala :'D), Oroszország, Hollandia és Montenegró is. Azt hiszem, ezzel kiraktam a tízet. :D

Visszaszámlálás... 5, 4, 3, 2, 1.

Cuki ez a helyes kis városnézés. :'DDDD
Koppenhága szép város. :D

Újabb rekord következik, megismerhetjük a legnagyobb válltöméseket.
És ebben a kategóriában is ki más győzhetne, mint a Jedward. :'DD
Igazán elképesztő. :D

Jönnek a továbbjutók, random sorrendben természetesen:
Montenegro - áldásom rá
Magyarország - woooo :D
Oroszország - áldásom rá (wow, micsoda fújolás :O)
Örményország - háááát, legyen...
Azerbajdzsán - ezzel kapcsolatban vegyesek az érzéseim
San Marino - ezzel kapcsolatban is :D
Ukrajna - na, ez az, jó dal :D
Svédország - reális
Hollandia - eh
Izland

Jaj, kiesett az észt dal. :( Pedig az tök jó. :(

Hát, mondjuk nagyobb részben egyetértek a bejutottakkal, mint amekkora százalékban nem. :D

Folyt. köv. csütörtökön. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése