2015. május 26., kedd

George & Dave vs. Scarlett & Amy

Picit megint ki vagyok akadva. Illetve nem vagyok mérges vagy felháborodott, csak nem értem.

Történt ugyanis, hogy a hétvégi Monacói Nagydíj szervezői gondoltak egy merészet, és száműzték a grid girl-öket, helyettük pasik tartották a versenyzők tábláit a rajtceremónia során.

Ez szerintem egy baromi jó kezdeményezés. (Mellesleg az első jó dolog, amit a tizenakárhány éves F1-es múltam során tapasztalok Monte Carlo kapcsán.) Bár teljesen nem vagyok ezzel sem elégedett, hiszen a rajtrácslányok nem épp nyakig felöltözve szokták ott illegetni magukat, ezen az alapon a fiúkákra is adhattak volna valami lengébbet... Hol marad az eye candy? A pasiknak miért jár, nekünk miért nem? Na de mindegy, felesleges is ezen füstölögni, a szexizmus problematikájának húrját pedig most inkább nem pendíteném meg.

Szóval fogták a fiúk a kis rudacskáikat (haha) és mosolyogtak a kameráknak, tehát tökéletesen be tudták tölteni az űrt, amit a ribik hagytak maguk után. Csakhogy ez nem mindenkinek tetszett. A drága jó Sebastian például a verseny utáni sajtótájékoztatón szóvátette, hogy hiányolta a grid girl-öket. Nem értette, hová tűntek. Valahogy úgy fogalmazott, mi értelme beállni egy George vagy egy Dave mögé?

Na hát Seb, drága kis barátom! Tudod, hogy imádlak, de ezt meg kell kérdezzem: és annak mi értelme van, hogy beállsz egy Kate vagy egy Melanie mögé?

Megsúgom: a világon semmi.

Részemről kurvára nem látok benne jelentőséget, és egy fikarcnyi szükségét sem érzem.

Egyébként meg Seb csak ne csajozzon, otthon várja Hanna és Emily.

Ha engem kérdeztek, a WEC-ben tolják a legjobban, ott eltörölték ezt az egész faszságot a picsába. És ezzel mélyen egyet is értek. Szerény véleményem szerint senkinek sincs a világon semmi keresnivalója a rajt előtt tíz perccel egy versenyautó körül, leszámítva a pilótát és a szerelőket.

Jóccakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése