2009. augusztus 10., hétfő

Rövidhírek, amikkel adós vagyok

Halihóóó! =)

Megint jó rég nem jelentkeztem - ahogy az már megszokható tőlem. Időközben lezárult az előző szavazás, ami alapján megállapítható, hogy a blogra tévedő kósza lelkek eléggé szeretik a Twilight-sorozatot. =) A pontos eredményt itt megtekinthetitek:

Július végén sor került San Diego-ban a Comic-Con-ra is, ahol bemutattak két jelenetet a New Moon-ból! WÁÁÁÁÁ!! =)
Szerintem zseniális mind a kettő... Bár nekem főleg a Jake-póló-nélkül rész nyerte el a tetszésemet... =P
A videók be voltak ágyazva a youtube-ról, de törölte a rendszer, valszeg jogsértő tartalom miatt, úgyhogy kivettem innen is őket... =( (2009.09.02., 17.05)

Örömmel jelenthetem továbbá azt is, hogy a múlt hónap végén megújult a NM hivatalos honlapja, a www.newmoonthemovie.com. Érdemes ellátogatni: szép a grafika, nagyon ötletesen van megoldva az egész, és ennek kapcsán természetesen új képek is jelentek meg, amiket hamarosan feltöltök a New Moon Galériába. =)

A hivatalos honlap közzé tette a film premierjének dátumait is, s az én szememet egyből kiszúrta, hogy mi már a hivatalos világpremier, vagyis november 20-a előtt láthatjuk a filmet!! A magyar premier dátuma ugyanis november 19!! ÉLJEEEEN!!! =DD

Az új szavazás is ehhez kapcsolódik, most arról faggatlak titeket, hogy milyen formában fogjátok megnézni a filmet - ha egyáltalán tervben van, hogy megnézitek. A szavazás november 18-án, a film magyar bemutatója előtt fog lejárni. Tessék szavazni serényen! =)

A hivatalos NM honlapon látható ez a kis tábla:

A kis kép feliratának tanúsága szerint augusztus 14-én, vagyis most pénteken a Bandslam című film előtt láthat a közönség egy újabb NM trailert. Remélem, lesz, aki felveszi, és felteszi a youtube-ra... =) Bár a trailerek a hivatalos honlapon is megtekinthetők, és HD minőségben le is tölthetők, szóval talán az sem marad le semmiről, aki nem megy pénteken moziba. ;)

A minap nagyot röhögtem! =) Többnyire úgy köszönök el (itt, a blogon, és privát üzikben, e-mailekben is), hogy "Peace. Love. TWILIGHT!" Múltkor meg láttam a youtube-on egy videót, aminek ez a kép volt a végén:

Esküszöm, nem koppintás volt a köszönésem eddig... =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése