2009. augusztus 10., hétfő

TCA - Megint tarolt a Twilight! =)

Holaaa todos! =)

Pár bejegyzéssel korábban említettem, hogy augusztus 10-én rendezik a Teen Choice Awards-ot, ahol a Twilight megint sok kategóriában esélyes a győzelemre. Magyar idő szerint ma hajnalban sor is került a díjátadóra, ahol a nyertesek egy-egy szörfdeszkával lettek gazdagabbak. =P
Megmondom őszintén, én magam nem láttam a show-t, mert elfelejtettem hogy van... =S De igyekszem majd behozni ezt a lemaradást, és megnézni valahol, hogy mi is történt.
Benyomások híján erről nem tudok olyan összefoglalót írni, amilyet az MTVMA kapcsán olvashattatok tőlem, de ha lehetőségem lesz megnézni, írok majd róla.
Viszont különböző oldalakról (INNEN és INNEN) összeszedtem az este képeit, amit feltöltöttem egy galériába IDE - egyébiránt az említett lapok galériájában több képet is találtok, én csak párat szedtem le és tettem fel.

Azonban a www.twilight-info.org lehozta a minket, twilightereket érintő díjak listáját:

Drámai film - Twilight
Romantikus film - Twilight
Drámai színész - Robert Pattinson
Drámai színésznő - Kristen Stewart
Filmbeli gonosz - Cam Gigandet
Legújabb női arc - Ashley Greene
Legújabb férfi arc - Taylor Lautner
Legjobb csók - Kristen Stewart, Robert Pattinson
Legjobb küzdelem - Robert Pattinson, Cam Gigandet
Legszexibb férfi - Robert Pattinson
Filmzene: Twilight

A győzteseknek ez úton is gratula - és még sok díjat kívánok nekik, azt hiszem, minden twilighter nevében! =)

Peace. Love. TWILIGHT! =)
Üdv: phoebcsy =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése