2009. november 21., szombat

Friss, Part. 3 - No Thanx

Már napok óta tervezgetem ezt is, hogy leírom, hogy legyen új bejegyzés, nehogy megint le legyek tolva, hogy miért nincs - szeretlek, Keiko :D (L)


Azzal ütném el az időt így szombat hajnali háromnegyed egy körül, hogy leírjam kicsi és jelentéktelen kis blogocskámba, micsoda sokk ért az elmúlt hét vége felé. Történt ugyanis, hogy az iwiwet böngészve értesültem róla, hogy Erik kiválik a No Thanx-ből... Nem hallottam róla, pedig már október elején világossá vált a dolog...
Ez vagy azt jelenti, hogy az NTX nem egy felkapott zenekar, mert nem kapott túl nagy sajtóvisszhangot a történet, vagy azt, hogy mióta fősulis vagyok, és dolgozom, és vagy egyesületi megbeszélésen, vagy buliban vagyok (bár az utóbbi kettő gyakran összefolyik) ; egy szó, mint száz - mint ahogy azt drága édesanyám a minap is volt szíves a szememre vetni -, sosem vagyok itthon, és egyáltalán nincs időm tévét nézni, és követni a "celebek" életében zajló eseményeket. Ezt még nem tudtam eldönteni.
Mindenesetre alaposan meglepett a dolog.
Azonnal felmentem az együttes honlapjára, ahol a főoldalon az a hír fogadott, hogy Erik távozott a csapatból, de már meg is van az utód, akivel november 15-én lép fel először a banda egy budapesti bevásárlóközpontban, ingyenes belépéssel.
Sajnos nem voltam ott a bulin, de biztos jó volt.
Az új énekest Rolinak hívják (az érdeklődők kedvéért teljes neve Bihal Roland), és szerény megítélésem szerint tök jól énekel.
Láttam a koncertről videót a youtube-on, ahol épp a Lostprophets "Last train home" c. dalát énekli, és nagyon tetszik. Maga a szám is, le is töltöttem, ma egész nap ezt hallgattam. :D De a No Thanx féle adaptáció is nagyon ott van. :D
Hogy ország-világ láthassa, nem csak a levegőbe beszélek, be is teszem a videót, meg egy másikat is. :P
Csak még megemlítem, hogy az NTX elméletileg jövő februárban fog jelentkezni új albummal. Roli a fórumban azt írta (mert már van topic, ahol tőle is lehet kérdezni, lehet írni építő jellegű kritikát, amit nyilván szívesen vesz , és csupa-csupa jót), hogy ott kellett hagynia a munkáját (hétvégente egy kocsmában volt pultos), mert a stúdiózás és a próbák is mindig hétvégén vannak, és nem tudta összeegyeztetni. És arról is írt a rajongóknak, hogy az új dalok sokkal inkább a fejében vannak, mint az előző két albumon lévők, mivel ezekbe már szövegíróként is bekapcsolódott. Szóval már javában zajlanak a munkálatok, ami tök jó! :D
Nah, itt vannak a fent említett videók, jó szórakozást hozzájuk:






Vélemények?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése