2012. január 9., hétfő

Blah Blah Blah

Íme, itt az új év első bejegyzése.
Azért adtam ezt a címet, mert most tök összefüggésteleül fogok hablatyolni, és egész délután Ke$hát hallgattam, mondjuk ezt a számot pont nem, de ez mellékes.
(Mondtam, hogy ne keressetek logikát.)

Szóval...

Egy hét múlva ilyenkor túl leszek életem első Jedward koncertjén. Tök izgulok, ami azért furcsa, mert eddig semmi izgalom nem volt bennem miatta. A február 24-i Eurosong miatt voltam nagyon izgatott, mert nagyon szeretném, hogy az ikrek megint kijussanak az Eurovízióra, és ha már ott lesznek, megnyerjék azt.

Szóval vasárnap Bécs. Hurrá.

Nézegettem ma Heather (az egyik ismerősöm fészen) képeit, és ez, valamint az elmúlt hetekben a tumblr-n olvasottak késztettek most blogolásra.
Az ikrek nagyon közvetlenek mindenkivel, és imádják a rajongóikat. Néhányukkal már nagyon sokszor találkoztak, és név szerint ismerik őket. Heather-nek is van többszáz képe velük. Egyes rajongókkal nagyon szoros a kapcsolatuk, folyamatosan üziznek privátban twitteren.
Régebben imádtam bennük, hogy ilyen kedvesek, de most idegesít ez a dolog. Nem féltékenység van a dolog mögött, én nem akarom, hogy kövessenek twitteren, szimplán a bennem élő - rendkívül erős - igazságérzet nem hagy nyugodni. Egyszerűen szemét dolognak tartom, hogy vannak kedvenceik. Szvsz nem lenne szabad preferálniuk senkit.
Szerintem nincs pozitív vagy negatív diszkrimináció, simán csak diszkrimináció, mivel egymás hozadéka a kettő. Ha valakit előnyben részesítesz, az a másik szempontjából hátrányos, és vica-versa.
Olvastam, hogy írta az egyik szegény csaj, hogy tök megörült, mert kapott a srácoktól egy privát üzit, majd pár perccel később egy másikat: "bocsi, rossz felhasználónév"... Véletlenül írtak neki, szegény leányzó meg szörnyen érezte magát ezek után. Így lehet öt percen belül a mennyből a pokolba kerülni.
Miért kell ezt csinálni?? Azt mondják, minen rajongójukkat szeretik - akkor legyen így, és szeressenek mindenkit egyformán. Hát mi ez, kérem szépen?
Oké, tudom a jelszavakat: "stop the drama" valamint "keep calm and love Jedward" csak néha eltöprengek az ilyen dolgaik miatt, hogy szeretetők-e egyáltalán....
Jó, persze, még így is sokkal szerethetőbbek, mint a celebek többsége, és jóllehet, normálisabbak, mint a popsztárok jelentős többsége, de az ilyen dolgok kezdik semlegesíteni...
Persze, ők is emberek, lehet rossz nepjuk, ők sem vigyoroghatnak non-stop, de azért kíváncsi vagyok, hogy alakulnak majd Bécsben a dolgok...

(sztem a következő bejegyzésem három pontocskával fog kezdődni, és úgy fog végződni, hogy "na, így alakultak Bécsben a dolgok :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése