2012. január 21., szombat

A DALok - szerintem :D

Ma este 9-kor az MR2 Petőfi Rádió lejátssza a 20 magyar dalt, ami esélyes, hogy Mo-t képviselje Bakuban az ESC-en. Realtime-ban fogom kommentálni, hogy sztem mi a szitu. :D

1. Compact Disco - Sound of our hearts
Lassabb dal, kellemes, de túl latymatag, olyan alvós-zene, nem ESC-re való.
Hallgatnám rádióban, vagy a mobilomon? Igen.
Delegálnám az ESC-re? Nem.

2. Tóth Gabi - Nem kell végszó
Jobban járna, ha az angol verzióval menne, ha ő jut ki. És ez is lassú - Gabihoz mérten. MIÉRT??? Neki az a jó, ha tombol, mint mondjuk az Elég volt-ban.
Hallgatnám? Igen.
Küldeném? Talán.

3. Király Linda & Viktor & Ben - Untried
Hát ez sztem konkrétan szar. Linda állítólag azt mondta, hogy ez nem az a dal, amit nyolcszor meg kell hallgatni, hogy megjegyezze az ember: nekem ez az egy hallgatás is bőven sok volt belőle. :'D
Hallgatnám? Nem.
Küldeném? KIZÁRT.

4. Gyurcsik Tibor - Back in Place
Jaaaj, imádom Tibit, legalább a top6-ban kellett volna végeznie az X-ben. Egyáltalán nem a reális viszonyokat tükrözte a kiesése. Imádom a számot. :)) A dal nagyon fülbemászó, Tibi hangszíne rendkívül kellemes.
Hallgatnám? Hogy a viharba ne?? :D
Küldeném? SIMÁN.

5. Sophistic - Yeah OK!
(számomra) ismeretlen arcok és hangok. Sztem a 3 csajból csak az egyiknek van jó hangja, de a dal - maga a zene - bejövős.
Hallgatnám? Igen.
Küldeném? Talán igen. Nagy kérdőjellel a végén. A színpadi megjelenéstől függ, hogy mennyire ribanckodják el. Segg- és cicivillogtatással nem lehet eredményt elérni egy Eurovízión, azért ennél ez színvonalasabb rendezvény.

6. Caramel - Vízió
Ezt a csávót sosem bírtam, a hangja meg kifejezetten irritál. Nem tetszik a szám. Nagyon nem az én stílusom, és egyáltalán nem tudom odaképzelni a színpadra Bakuban.
Hallgatnám? SOHA.
Küldeném? KIZÁRT.

7. Kiss Gina - Chasing dreams
Nem tehetségtelen a csaj, de nem tetszik a dala. Ennél valami jobbat is írhattak volna neki.
Hallgatnám? Nem hinném.
Küldeném? Tuti nem.

8. AFC - Lesz, ami lesz
"az emósok körében népszerű" - hát baszdmeg MR2Petőfi. -__-"
Imádom az AFC-t! *_* De ezzel a számmal nem engedném őket ESC-re. Meg azért sem, mert ToMi angolja nem túl pro, inkább ne égjenek be. :D
Hallgatnám? IGEEEEEN! *_*
Küldeném? Nem.

9. Pély Barna-Pál Eszter-Pál István "Szalonna" - Open Your Heart
Neeeeeeeeeeeem. Erről ennyit.
Hallgatnám? Soha.
Küldeném? Fix, hogy nem.

10. Puskás Peti - Csillagok
Ő állítólag valami híres énekes, én még életemben nem hallottam róla. :$ Viva Comet díja is van? O_o Óó, és benne volt az 56 csepp vérben? O_o Azt láttam, és imádom! *_* De ez a csávó valahogy még mindig nincs meg nekem... xD
Úristen, olyan hangja van, mint egy lánynak! O__O Hát mi ez, teee? WTF?? O___0
Hm... szép dal, kellemes dal... de magyar a szövege :/
Hallgatnám? Depis/esetemben ritkának számító érzelmes napokon igen.
Küldeném? Angol szöveggel esetleg. Így nem.

11. Monsoon - Dance
Wow. Hááát... ez.... érdekes, és nem a jó értelemben. xD Engem ez tök emlékeztet a tavalyi ESC-ről a portugál meg a macedón produkcióra, amik ugye be se jutottak a döntőbe - nem véletlenül. :'D
Hallgatnám? Nem.
Küldeném? NOOO WAAAAY.

12. Gallusz Niki &Vizy Márton - Európa, Egy A Szívünk
Azt nem értem, hogy ha angol a dal, miért magyar a címe? :D Meg hogy ha angol alapvetően, akkor miért kellenek bele a magyar betétek? Ez nem jött be sem Csézynek, sem Katinak. Egyébként egyáltalán nem tetszik sem Niki hangja, sem a csávóé, sem együtt, sem a zene. Szóval ez kuka, egy az egyben.
Hallgatnám? Soha.
Küldeném? Kizárt.

13. Kállay-Saunders András - I Love You
Nem bírom ezt a csávót, sem a nyávogós héliumhangját, engem lep meg a legjobban, hogy tetszik a Fly című száma, sztem az mondjuk azért, mert enyhén klubzenei alapokon nyugszik. Ez szar. A refrén tűrhető, de a verse részek csapnivalók.
Hallgatnám? NEEEEEEM!
Küldeném? Kizárólag csak a holttestemen keresztül mehet ez a gyerek Európa színe elé ezzel a borzalommal.

14. Tolvai Reni - Élek a szemeidben
"Dala kifejezetten az Eurovízióra készült" - hát ezért kár volt erőlködni. xD
Ennek a csajnak semmi hangja nincs, nekem még mindig nem fér a fejembe, hogy juthatott egyáltalán a döntőig a Megaszarban.
Hallgatnám? Akkor süketüljek meg!
Küldeném? Nincs az az isten!

15. Fábián Juli & Zoohacker - Like a child
Olyan langyos dal ez is, mint a Compact Disco. A CD-t nem tudom elképzelni az ESC-re, ezt talán igen, nem tudom, miért.
Hallgatnám? Esetleg.
Küldeném? Esetleg.

16. Kökény Attila & Bencsik Tamara - Állítsd meg az időt
Dinamikus, kellemes nóta - már ami a kezdetet illeti. Ha lenne angol szövege, és a versszakok is olyan lendületesek lennének, mint az első refrén, még talán rá is bólintanék.
Hallgatnám? A válsz egy határozatlan talán. xD
Küldeném? Nem.

17. Dancs Annamari - Feel
A nőci hangja nekem nem bejövős, de a zene tetszik. Bár tavaly azt írta a sajtó Katiról, hogy nem kellene erőltetni ezt az eurodance-vonalat, de nekem ez tetszik, na, akinek baja van vele, nyaljon sót. :D
Hallgatnám? Igen, még partyznék is rá adott esetben.
Küldeném? Esetleg.

18. Heincz Gábor - Learning To Let Go
Ez első blikkre kicsit ilyen Jason Mraz-style. :D Az előadást úgy tudom elképzelni, hogy a csávó a kis ukulelét pengetve dalolászik, miközben fűszoknyás kislányok táncolják körbe... csak nincs hozzá trópusi tengerpartunk, úgyhogy ezt inkább ne. :D
Hallgatnám? Talán.
Küldeném? Nem.

19. Nika - This Love
Lassú dal, és azt nem küldenék semmiképp ESC-re, szóval kiesett nálam. De amúgy ugyanaz a kategória, mint Pustkás Peti: igen ritkaságszámba menő érzelmes napjaimon, vagy depis állapotban elhallgatnám. :D Amúgy nekem tök olyan beütése van, mint a tavalyi versenyen az osztrák dalnak, a The Secret is Love-nak, csak annak a csajnak elképesztően jó hangja is volt hozzá. :D
Hallgatnám? Néha bekapcsolnám.
Küldeném? Nem.

20. Krisz Rudi - A fél veled együtt egész
Bebét kizárták, de nem is kár, szar szám volt. :D Mondjuk nem volt jó csere, ez még szarabb. xDD
Hallgatnám? Akkor száradjon le a fülem!
Küldeném? NEEEEEEEEEEEEEM! Nagyon nem!

Éljen az ESC! xD
Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy teljesen mindegy, hogy kit küldünk és milyen dallal, az egész Eurovízió politikai és gazdasági alapon dől el, szóval esélyünk sincs. Nehogy már egy Wolf Kati egy What About My Dreams-szel csak a huszonsokadik helyre legyen jó reálisan, miközben egy szar Running of scared nyer?? -____-"

Na de mindegy, kíváncsian várom jövő héten és utána a tévés válogatót, utána pedig a döntőt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése