2012. január 29., vasárnap

30 napos dal kihívás

Ezt már decemberben meg akartam csinálni, csak hát... jah... :D Ha a lustaság fájna, abból állna minden napom mind a 24 órája, hogy kínomban üvöltök. :D

Azért csinálom egyszerre az egészet, mert úgysem tudnám betartani ezt a "minden napra egyet" dolgot... ez nekem sosem ment :D elfelejtem, vagy nem vagyok gépnél, vagy valami... szóval nem sikerülne a kivitelezés résmentesen. :D
Ha valaki lelkesedést érez, tessék :D


Day 1: A kedvenc dalod

Day 2: Az első dal, amit hallottál a kedvenc előadódtól

Day 3: Az első dal amit valaha hallottál
Hát mittudomén xD

Day 4: egy dal amitől mindig mosolyogsz

Day 5: egy dal amitől sírni tudsz
vagy
vagy
vagy
vagy
vagy

Day 6: egy dal ami megnevettet
nem tehetek róla, mióta láttam ezt a videót, mindig röhögök, ha meghallom ezt a számot xD

Day 7: egy dal amit utálsz
húúú, most komolyan választani kell egyet a sok közül? xD mission: impossible xD
Justin Bieber&Joe Jonas& SP & Flour & 1D összes :D kizárt, hogy rákeressek :D

Day 8: egy dal ami folyton beleragad a fejedbe

Day 9: egy dal amiről valaki eszedbe jut
Britney Spears - Trip To Your Heart - és nem mondom meg, ki jut eszembe róla :$ :) <3
de ugyanez a személy jut eszembe Bruno Mars JTWYA-járól is :)

Day 10: egy dal ami egy családtagodra emlékeztet
pffffffff... ilyen nekem nincs sztem...

Day 11: egy dal ami egy barátodra emlékeztet
Szisz, szeretlek! :)
és téged is, Ket :)

Day 12: egy dal ami egy olyan emberre emlékeztet akit utálsz
Karányi - Álomszép :D mert tudom, hogy akit utálok, utálja :D:D:D:D

Day 13: egy dal amit csak úgy szeretsz
hát itt aztán nagyon hosszadalmas lehetne a lista :D

Day 14: egy furcsa dal

Day 15: egy dal attól az előadótól akinek legutóbb voltál a koncertjén

Day 16: az utolsó dal amit hallottál
most az előbb? :D

Day 17: A dal, amit majd amire először akarsz majd táncolni az esküvődön
nem megyek férjhez, ez kiesett... :D

Day 18: egy dal amit akarsz majd a temetésedre
milyen kedves kérdés xD
ezen még nem gondolkodtam, és ezt nem én döntöm el sztem, úgyhogy mindegy... :D

Day 19: a legjobb barátod kedvenc dala
nem tudom fixen, hogy ez a kedvence, de az biztos, hogy nagyon szereti :)

Day 20: egy dal a kedvenc albumodról

Day 21: az első dal a kedvenc albumodról

Day 22: az utolsó dal a kedvenc albumodról

Day 23: egy dal egy olyan előadótól akit utálsz
WMYB by 1D - erre rá nem keresek, ehhez nem teszek linket :D

Day 24: egy dal ami a keresztneved első betűjével kezdődik

Day 25: egy dal ami a vezetékneved első betűjével kezdődik

Day 26: egy dal ami "you" szóval kezdődik

Day 27: egy dal ami felvidít

Day 28: egy dal ami nagyon idegesít

Day 29: egy dal (csak úgy válassz egyet!!!)

Day 30: A kedvenc dalod (talán más lett, mint ami az első napon volt)
ha tényleg 30 napig csinálnám, akkor sem változna a véleményem :) már elég régóta ez a kedvencem, most is kitartok az ikrek mellett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése