2012. június 22., péntek

OMFG T_T asdfglkjhgfdertzu

NEM ÉRTEM! miért nem láttam még John-t abban a kockás ingben?? a fehér gatyában? azzal a cipővel? *-* ♥♥
kibaszott jól néz ki! úristen! meghaltam *-* ♥ kaparjatok el valahol a határban xD
és nem értem azt sem, h ha a klipekben fel tudnak öltözni normálisan, akkor egyébként miért nem??????? xD

és John vezet, basszameg! O.o ténlyeg vezet O.o WTH??

egyébként baromi aranyos videó ♥ :D
de a szám nem tetszik XD

a bicajos rész nagyon vicces xD
szinte már megjelent lelki szemeim előtt a kép, h John teker, Edward meg szalad utána a kamerával, és veszi xD de nem ugrált a kép, úgyhogy kocsiból vette :D

a boltos részen nagyon röhögtem xD minek vesz kólát? xD soha nem isznak kólát :D oké, h az van a szövegben, h chery coke, de... kész. :D
azon szakadtam veszettül, ahogy odavágta a nőnek a pultra az aprót xD ♥

meg mikor John ül a kocsin, Edward támaszkodik, és elkezdik böködni meg ütni egymást XDDD édes és vicces ♥♥♥ :D

A legelején, mikor megláttam ezt a tengerpart-témát, kicsit One Direction-What Makes You Beautiful-koppintás-feelingem lett, de neeeeeeeeem. Szerencsére teljesen más kategória! :) much better! :) ♥♥♥

Na, és akkor lássuk, miről beszéltem xD

2 megjegyzés:

  1. aszittem én voltam az egyetlen aki beindult rá xD
    nagyon jó az az ing és nadrág. huh
    pedig nekem nem voltak ilyen hajlamaim :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem, ez a videó mindenki előtt teljesen új távlatokat nyitott meg xD

      Törlés