2010. január 13., szerda

Az új év első bejegyzése =)

Hát igen, igen, megint eltelt az utolsó bejegyzés óta néhány... őőő... perc - közel két hónap - de most újra itt vagyok, hogy a nagyvilágba kiáltsam gondolataimat.
Most tekintsünk át néhány sarkalatos pontot:

Mi történt a blogon?
Pár napja felkerült egy visszaszámláló az Eclipse filmpremierig.
Az imént újítottam be két szavazást, az egyiket a New Moon-nal, a másikat az Eclipse-szel kapcsolatban. Jó szavazgatást!
Készítettem mixpodon egy új listát, és újra került zenelejátszó a blogra.
Ami nekem eléggé el van csúszva, és a régivel is ez volt a helyzet. Nem tom, mi a gáz a Tűzrókával - mert amúgy azt használok - de mikor Google Chrome-mal nyitottam meg, akkor rendesen behozta... -.-'  Mind1.

Mi történt velem?
November óta? (Merthogy a közepe óta nem írtam...) Húúú. Elég sok dolog.
Megvannak a benyomásaim a NM soundtrack-ről, és a Score-ról, és a filmről is, de ezeket egy másik bejegyzésre tartogatom.
Minden előzetes aggodalmammal ellentétben túléltem a főiskolán a vizsgaidőszakot - bár még egy vizsgám hátra van - azt hiszem, kijelenthetem, hogy nem buktam meg. =D
És olvastam néhány regényt, ezekről is lesz még szó később.

Elöljáróban ennyit, a bejegyzésekkel pedig hamarosan jelentkezem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése