2010. május 3., hétfő

Hogy telt a hétvége? =)

Sziasztok!
Hogy vagytok? =) Remélem, jól! =)
Hogy velem mi történt, mióta legutóbb hallattam a hangom szerény kis blogocskámban?
Összeszedtem egy vírusos valamit Öcsitől, és olyan rosszul voltam, hogy végül hánytam is :S Közérdekű információ... xD
A mostani hétvégét láblógatással és olvasással töltöttem, úgyhogy megállapítható, hogy vagy nagyon vagány vagyok, vagy borzasztó felelőtlen, ugyanis a vizsgaidőszak küszöbén megengedni azt a luxust, hogy tanulás helyett lazuljon az ember, a félőrültség határát súrolja. :D
Pénteken végre eljutottam odáig, hogy elolvassam a TrueBlood sorozat ötödik kötetét, amely a hangzatos "Lidércfény" címet viseli. Nekem a többi kötethez hasonlóan ez a rész is nagyon bejött. Alig várom a hatodikat! :)
A szombatomat Kresley Cole Halhatatlanok alkonyat után sorozatának harmadik részével, a Vámpírharccal töltöttem. Ez is nagyon jó volt, az Éhség és a Szerető után a Harc sem okozott csalódást, és úgy néz ki, nem maradnak a kedvelők betevő olvasnivaló nélkül, a kiadó Ulpius-ház tervezi a negyedik rész kibocsátását is, ami a Vámpírvér címet kapja majd. (Ha kíváncsi vagy a regényre, katt ide, és töltsd le ;)
Vasárnapra Christopher Moore Mocskos melóját terveztem, de kb. 2 oldalt haladtam benne. Nem arról van szó, jó könyv, az olvasott néhány mondat alapján legalábbis szórakoztató olvasmány, csak aztán zenehallgatással ütöttem el az időt, illetve olyat tettem, amire már régóta nem volt precedens: kiültem a hátsó udvarba, és a hintaágyon döglöttem. Néztem, ahogy szaladgál a kutyus, és élveztem a lágyan lengedező langy szellő simogatását a napfényben, a szociológia vizsgatételsor pedig csak dísznek volt mellettem. :P :D
A novellás blogomra hamarosan érkezik a Változnak az idők következő része. Az ötödik fejezet már hetek óta készen van, abban kezdődik majd a cselekmény lényege, a bonyodalom, csak még kellene elé egy töltelékrész, és azt egyelőre nem volt ihletem összehozni. :( Azt azonban leszögezem, hogy ha nem lesznek kommentek és visszajelzések, lehet, hogy nem fogom feltenni a többi részt, sőt, azt is leszedem, ami már fent van. Úgy fogok írni, ahogy eddig is: csak a saját szórakoztatásomra, úgy, hogy senki sem látja az eredményt. Ha már megosztom az interneten, és olvassák, akkor igazán írhatnának is, hogy szar volt, vagy mi tetszett benne, vagy mi újság.

Jah, aki az egészségi állapotom miatt aggódik: lejárt az előírt 15 elektroterápiás kezelésem, de felírtak még 10-et, mert még nem vagyok teljesen gyógyult, és azt mondta a dokinő, hogy ha a 10 után még mindig nem tökéletes, kell egy MRI is, de azt hozzátette, hogy bíztató, hogy a CT negatív lett. Összességében már sokkal jobban nézek ki, látom, és érzem is, hogy már sokkal jobb állapotban van az arcom, mint április elején.

Nah, ennyit hétfő esti kis szösszenetnek, most megyek, mert Showder Klub! :)
ui.: Boldog Májust! :) Az érettségizőknek és vizsgázó sorstársaimnak egy kalappal! :)
És remélem, senki nem felejtette el felköszönteni tegnap az anyukáját! :)

nah, cuppanós a pofitokra :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy most már javulgatsz. Lehet, hogy a gyógyítóerőm is segített.

    VálaszTörlés
  2. Igen, lehet :):D Köszi érte! :):D (L)(L)

    VálaszTörlés
  3. Egyébként viszont most én vagyok beteg. Iszonyúan fáj a torkom és a fejem. Két lehetőség lehet: vagy a fagyitól van, amit szerdán siettemben kellett megennem, vagy az osztálytársamtól, aki már egy hete beteg és mindig mellettem ül.

    VálaszTörlés
  4. szegény :(
    most én küldök neked gyógyító energiát :D talán neked is bejön... :D

    VálaszTörlés