2010. május 31., hétfő

Itt a május vége...

Sziasztok! :)

Május utolsó napja is eljött. Az idő pocsék, a legtöbben mégis boldogok, az általános- és középiskolákban ugyanis a tanév utolsó előtti hetéhez érkeztünk. Már csak néhány nap, és eljön a várva várt vakáció! :)
Míg a kisebb diákok örömködnek, én szívok a vizsgákkal. :S
Csütörtökön lesz a szociálpolitika vizsga. Tegnap (vasárnap) este leszedtem a kérdéssort. A fogalmak közül kb. 4 van, amit vágok. :S (Ha valaki tudja, szociálpolitika-történeti szempontról kik azok a felvigyázók,  vagy mi a nyavalya az a HANGYA, szánjon meg egy kommenttel. Köszi.) A többi kérdésből kettőt tudok (a jóléti államról szóló tétel volt az egyetlen, amit úgy-ahogy tudtam a szociológia vizsgán, úgyhogy Titmuss és Esping-Andersen -féle tipizálással nem lesz gond :D), három pedig nem kell, úgyhogy már csak 65 tétel maradt a 70-ből... :D Fő a pozitív hozzáállás! :D
A jövő csütörtöki EU közmenedzsment vizsgáról pedig inkább ne is essék szó... -.-" :S

Pár napja már írtam volna, csak mindig közbejön valami mostanában... Lényeg, hogy a tárhely blokkolja a fájlokat illegális tartalom miatt, úgyhogy egy csomó feltöltést újra kellett linkelnem. De már korirgáltam a hibákat, Az éjszaka háza és a TrueBlood bejegyzésnél is javítottam a linkeket. Ha valamelyik mégsem működne, írjatok, és átnézem, vagy e-mailben továbbítom a kívánt regényt. :)

A tegnapi F1-es Török Nagydíj egész jó volt. Lehet, hogy írok róla egy bejegyzést, majd meglátom, milyen kedvem lesz.
A novellás blogomon azonban várható frissítés a napokban. Leültem, és összegyűjtöttem, hogy milyen történeteket tervezek firkálni, és a nagy lelkesedésben az egyiknek neki is ugrottam. :D A terveket megosztom a nagyérdeművel [köszönet a közel 300 látogatónak :) (azoknak főleg, akik olvasnak ott, de csesznek írni, hogy mit gondolnak :@)], de az új törit szerintem egyelőre nem. Majd meglátjuk. :D De amúgy tök érdekes, hogy semmi kedvem nekiállni a folytatásoknak, nyögve-nyelős az egész, ha mégis rászánom magam, hogy összeszenvedjek valamit; most pedig, mikor inkább a tanulásra kellene figyelnem, és a tételeken dolgozni ezerrel, tök megszállt az ihlet, és legszívesebben egész nap a történetet írnám. xD

Na, megyek, belevetem magam a kidolgozatlan tételek fertőjébe... -.-" :S:S

2 megjegyzés:

  1. Szia. Bár tudnék neked segíteni a tételeiddel kapcsolatban, de sajna életemben nem hallotam még olyan azt a szót, hogy szociálpolitika. De azért sok sikert a vizsgáidhoz, hiszen tudom, hogy te sikeresen megcsinálod. Mostanra nekem is összegyűlt egy nagy adag tanulnivaló, hiszen mindenkinek az utolsó napra jutott eszébe dogát irattatni. De majd kibírom azt a 3 napot, hiszen hozzám képest neked sokkal többet kell tanulnod, úgy hogy nekem semmi jogom panaszkodni. Küldöm az energiát. Sok-sok puszi. :) Sok sikert.

    VálaszTörlés
  2. Szia! =)
    Uuuh, szegény :S Akkor te sem unatkozol :S Ez tök szenyóság, ilyenkor már ki írat dogát? Valami vérbeli szadisták lehetnek :S xD
    Köszönöm az energiát, elfogadom, rám fér! xD
    Én is küldök neked, hogy te is sikerrel vedd az alattomos, utolsó napi dolgozatokat! ;) :)
    lájkollak, csajszi! :D
    puszkány :)

    VálaszTörlés