2013. április 15., hétfő

Catching Fire teaser *w*

Magyar idő szerint ma hajnalban, az MTV Movie Awards keretein belül a Lionsgate nyilvánosságra hozta a The Hunger Games - Catching Fire első trailerét.

Szerintem oltári csúcs film lesz ez, és akkor JHutch szereplésével még nem is számoltam. *w* xD



Az első trailer alapján az alábbi következtetéseket vontam le:
- Könyvhű lesz: a regény nagy részét elviszi a Victory Tour, csak az utolsó harmada izgalmas, amikor elkezdődik a Nagy Mészárlás (onnantól kezdve viszont nagyon pörög).
- Kicsit félek: nem árt ez, hogy így elnyújtják az elején lévő dolgokat? Picit aggódom, hogy benne lesz-e egyáltalán az Aréna és a 75. Viadal. xD (Nyilván benne, de ez alapján a két és fél perc alapján nem látszik, ami miatt kissé hiányérzetem van).
- Mégjobban félek: ha már ebben a részben ilyen szinten jelen vannak a harcok, mi lesz a két harmadik résszel? Merthogy - számomra teljesen érthetetlen okokból - a harmadik könyvből két film is lesz. Szvsz ez abszolút irreleváns. Én A kiválasztottat tartottam a legunalmasabbnak a három kötet közül, nagyon el van nyújtva az egész; a négyszáz oldalából, ha azt mondom, hogy száznak van értelme, akkor sokat mondtam. xD Simán elég lett volna egy másfél (maximum 2) órás film is... De majd meglátjuk. :D
- Bizakodom: mindenesetre a CF jó kis filmnek tűnik az első ízelítő alapján, úgyhogy bízom a filmesekben (a harmadik-negyedik részt illetően is). Mást nem tehetek. xD
Stílszerűen: "Soha ne hagyjon el benneteket a remény!" XD


Egyébként az MTVMA-n megint volt minden, mint a búcsúban: letolt gatyák, erényövek, és a legjobb shirtless jelenet díját Taylor Lautner elhízva, édességet zabálva vette át, hogy csak a jéghegy csúcsát említsem. :D
Btw, nagyon nagy flash: a magyar MTV-n ki volt írja EKKORA betűkkel, hogy ÉLŐ, közben meg legalább háromnegyed órás csúszásban voltak. xD A Twitteren végig élő közvetítés volt a show-ról, és amikor bekapcsoltam a tévét, pont azt a díjat jelentették be, amit kb. 45 perce olvastam twitteren. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése