2013. április 24., szerda

Ilyen ez a bicikli.

Azt hiszem, elértem focidrukker-pályafutásom mélypontját.

Tegnap a BL-elődöntőn szopatta 4-0-ra a Bayern a Barcát, most meg 5-1-re kapott ki a Vidi a Fraditól a Ligakupa döntőjében. Úgy volt amúgy, hogy megyünk a meccsre papával Sóstóra, ma délelőtt fújtuk le az utat, öhm, mondjuk úgy, hogy szervezési problémák miatt. xD Mindegy... :D

Egy szóban úgy tudnám összefoglalni a véleményem: FUCK.

Ilyenkor örülök, hogy nem tippmixezek, mert különben most komolyabb összegtől kellene érzékeny búcsút vennem. :D

Megyek, elásom magam.


Ja, mai hír, hogy megjött a Jedward új videója, a What's Your Number? című csodás (feel the irony) számukhoz. Vicces fiúk ezek. :D Szénné röhögtem magam azon a három percen. :'DD
Szerintem ezt ők sem gondolják komolyan. Ezt egyszerűen nem gondolhatják komolyan... :D

Még egy adalék az elmúlt időszakról, mióta nem írtam: kiolvastam az Eleven testek című regényt (habár angolul tettem, ezért inkább mondjuk azt, hogy olvastam a Warm Bodies-t :D), de majd csak akkor írok róla véleményt, ha megnéztem a filmet is. :)
Gyors összefoglaló a könyv és a film trailere alapján: jóféle cucc. Erősen ajánlott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése