2010. április 22., csütörtök

Dejóvolt... =D (L)

Halihóó! =)

Szép csütörtök délutánt, vagy már inkább estét! =)

Mai bejegyzésem témája a tegnapi free hugs. =)
Aki szerdán dél és kettő között a Városháza téren és környékén járt Székesfehérváron, annak feltűnhetett egy tucat félőrültnek látszó táblás fiatal, akik az "ingyen ölelés" és/vagy a "free hugs" feliratot lobogtatták. Hogy ez számomra miért olyan érdekes? Nos, a válasz egyszerű: én is köztük voltam. =D
Voltak persze negatív vélemények is, de prűdek mindenhol vannak. =D Szerintem nagyon jól sikerült, ami engem illet, én nagyon jól éreztem magam, és alig várom, hogy újra részt vehessek egy ilyen "megmozdulásban".

Itt egy videó az eseményről: (én is látszom benne, de nem mondom meg, mikor :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése