2010. április 6., kedd

Túl egy krízisen...

Sziasztok...

Ezt most nagyjából úgy képzeljétek el, ahogy a Jóbarátok első évadának első részében van, mikor Ross belép a Central Perkbe, és köszön a srácoknak - mire Joey annyit reagál: "ahogy köszön, engem az öngyilkosság kerülget". Bár tőlem nem válik a leszbikus feleségem, azért eléggé kiborultam tegnap...
Kora délután arra lettem figyelmes, hogy nem tudom becsukni a jobb szememet, meg nem szimmetrikus az arcom. Bementünk az újvárosi kórházba a sürgősségire, ahol megállapították, hogy Bell-féle bénulásom van, majd az idegosztályra irányítottak tovább.
Ez azért elég durva... Az egyik percben még semmi bajod, a következőben meg lebénul a fél arcod...
Mintha nem lettem volna már így is épp elég gátlásos a külsőm miatt -.-" És mintha nem lettem volna már így is épp elég ocsmány... Bár, ha innen nézzük... eddig is rút voltam, úgyhogy teljesen mindegy...
Fizioterápiás kezelésre kell járnom minden nap, lesz egy CT-m jövő hét hétfőn, és írtak fel gyógyszert -  kiskereskedelmi mennyiségben...
Ez egy olyan betegség, aminél nem lehet tudni, hogy mitől alakul ki, de valószínűleg huzatot kaptam, vagy a már nagyjából egy hónapja tartó megfázásom szövődményeként alakult ki.
Szóval most eléggé kivagyok. Most már jobban vagyok, de az első sokk, hogy lebénult az arcom, azért kemény volt. A tegnapi délutánomat és estémet bőgéssel töltöttem, de már nem vagyok annyira kiakadva.

Csak életjelet adtam; most megyek a másik blogomra, szerkesztgetem egy kicsit, aztán lehet, hogy írok ma néhány fejezetet... ;)
pusszantás

4 megjegyzés:

  1. Jujjj... :S Jobbulást kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ne ijesztegess. Aggódok érted és természetesen jobbulást kívánok.
    Egyébként osztom a véleményemet Dáviddal. Vannak sokkal, de sokkal rosszabbak (cuki ribik----> új elmélet némely osztálytársammal). Mostanában én is kezdem elfogadni magamat. Akinek nem tetszik, amit lát akkor ne nézzen rám.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Keiko! =)
    Sajnálom, hogy nem jött össze a keddi tali, de nem láthattam előre, hogy lebetegszem =( Remélem, hamar be tudjuk pótolni, és akkor elmesélheted az új elméleted is ;)
    láwollak =)
    puszóka
    (L)

    VálaszTörlés