2010. április 3., szombat

Majd temessetek el, pls... xD

Sziasztok!

Lehet, hogy az egyik utolsó üzenetemet küldöm.
Úgy 10 körül keltem fel.  Tegnap délelőtt. Azóta átbuliztam egy éjszakát, és a sok hülye lépcsőzéstől meg a tánctól olyan durva izomláz van mindkét combomban, hogy csoda, hogy még tudok járni. Hatra értem haza, fél kilencre vissza kellett vinnem a terem kulcsait, ahol a partyt tartottuk (ami megérne egy külön bejegyzést xD), mert engem ért az a megtiszteltetés, hogy megmagyarázhattam a tulajnak, hogy hogyan lett ellopva a tűzoltószertár homlokzatáról a zászló, hogy hogyan lett összerugdosva a fal és hogy miért lett a bejárat mellett az udvar összehányva... Hazaértem, aztán kezdődött az edzés (az is xD), és most itt vagyok, hulla fáradtan.
A koncert-est végén elhívtak egy "csak csajok, pasik nélkül" jeligés buliba, úgyhogy este is diszkóba megyek; holnapra is meghívtak egy bulira, bár oda valszeg nem megyek; és lehet, hogy szerdán megyünk a Westbe partyzni... Nem fogok unatkozni, az biztos. Ráadásul tegnap délután megbeszéltem egy talit az egyik barátnőmmel holnap 3-ra, és ha ma is egész éjjel dorbézolok, olyan leszek, mint a mosott szar, mert ha reggel hazajövök, nem lesz időm aludni, mert 9.30-kor kezdődik a verseny. Patthelyzet...
November elején voltam utoljára bulizni, úgyhogy rám is fér. Most alaposan bepótolok mindent, az biztos. =D
Szóval ha nem jutok alváshoz, de rettentő gyorsan, itt fogok megsemmisülni. Valószínűleg már most, de lehet, hogy csak este a buliban...
Nem is vesztegetem az időt, inkább megyek tentikézni. =D
Ha nem ébrednék fel, temessetek el, pls... xD
Szerettelek titeket!
pusszantás =)

U.i.: Bocsika, hogy ilyen összefüggéstelen és értelmetlen lett ez a blokk, de tényleg kurva fáradt vagyok és ilyenkor nehezemre esik egy olyan triviális dolog elvégzése is, mint egy mondat értelmes megfogalmazása. Vagy egy értelmes mondat megfogalmazása. Ahogy tetszik. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése