2010. április 1., csütörtök

Nem tréfa!

Hellllókaaa! =)

A szokottnál is betegebben jelentkezem a bolondok napján, április elsején. =) Mintha szülinapom lenne. =D
Mi volt a leállás oka, és mi történt az elmúlt időszakban?
Nos, úgy két hete épp e-bookot olvastam és közben nasiztam. A gép mellett volt az üccsim, amire elfelejtettem visszatekerni a kupakot. Ezek alapján az élelmesebb olvasók talán sejthetik, mi történt...
Ahogy mozgattam a kis kezem a chipseszacskó és a pofázmányom között, rossz ívben húztam a kezem, és ráborult a laptomomra megközelítőleg fél liter citromos tea, ami a gépnek nem nagyon tetszett. Legalábbis ezt szűrtem le abból, hogy elsötétült a képernyő, és napokig be se kapcsolt. De úgy tűnik, kiszáradt, mert aztán sikerült beüzemelni, és néhány oldalnyi novellagépelés után már a billentyűk sem voltak leragadva. xD
Szóval ügyes voltam, de azt is mondhatnám, simán csak hoztam a formám. xD

Bizonyos mértékig azért jó volt ez a géptelenség, mivel egyéb dolgokra fókuszálhattam.

Elkezdtem egy új novellát, valamint még 2-3 történet alapjai látszanak körvonalazódni. Három éve kezdtem bele egy "Száguldó érzelmek" című írásba, amit azóta se fejeztem be, tavaly év elején kezdtem írni a Charlight-ot - az sincs kész, asszem sejthető, hogy ennek a mostani történetnek mi lesz a sorsa... Valahogy sosem vagyok elégedett a "firkálmányaimmal", ahogy nevezem őket.
A mostani, ami a "Változnak az idők" címet viseli, szintén bebizonyította az elméletemet: nekem nem az a megoldhatatlan feladat, hogy írjak, hanem az, hogy maradjon belőle valami a cenzúra után.
Nem tudok gépnél írni, mert akkor elvonja a figyelmem a fekete özvegy, a net vagy a winamp, ezért füzetbe írom a sztorikat, kézzel. De ezt gépre kell vinni. És amikor gépelek, folyamatosan szerkesztgetem meg átírogatom. Viszont ilyenkor gyakran megesik, hogy nem passzol a többi résszel, úgyhogy ahelyett, hogy kicsit vesződnék vele, inkább hagyom az egészet a francba. A Változnak az idők 3. fejezetéből először csak 2 oldalt húztam ki, aztán meg az egészet, és lényegében úgy ahogy van, újra kell írnom. És ez bosszant. Idegesen pedig nem tudok kibontakozni, így az alkotói folyamat alapjaiban remeg meg. Tarthatatlan állapot...

Emellett kicsit be vagyok szarva. 16-án ZH-t írunk EU közmenedzsmentből. :S:S
Felzárkóztató jelleggel: mi már egy új struktúra szerint tanulunk - át vannak variálva az óráink a korábbi képzésekhez képest. Fogták a politológiát, a jogot és a közigazgatástant, amiből egy borzasztó gusztustalan tárgyat gyúrtak össze, aminek az "Európai közmenedzsment" fantázianevet adták. És akkor ne bolonduljon meg a szociális munkás... Mi arra akarjuk feltenni az életünket, hogy másokon segítsünk, erre ilyenekkel szivatnak minket... Ez is tarthatatlan! Hiába, "minden jó cselekedet elnyeri méltó büntetését"...  =D xD

Na most hirtelen ennyi, de ha még valami eszembe jut, majd írok. xD

Addig pusszantás =D

18:43: Oké, most eszembe jutott valami. xD
Az is történt amióta nem írtam, hogy elkezdtem drukkolni az F1-ben Lucas di Grassinak, történt ugyanis, hogy a hétvégi Ausztrál Nagydíjon Schumi (akit legendásan utálok) meg akarta előzni, de ő nem hagyta magát, és szépen visszament elé. =D=D=D=D Ekkor felkacagtam a tv előtt, és fennhangon azt mondtam: "Ez jó. Tökös csávó. Bírom!" =D Aki betesz suminak, az ARC, csupa nagy betűvel. =D És az is szimpi volt, hogy úgy viselkedett a szituációban, ahogy egy igazi versenyzőnek kell. Nem engedte el maga mellett, csak mert hétszeres bajnok nyugdíjasról van szó, hanem megküzdött vele. Nálam ez mindig jó pont. =D
Megint ennyi, de majd írok, ha még valami eszembe jut. =D
pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése