2010. július 25., vasárnap

Most komolyan? :S

Vasárnap délután, Német Nagydíj...

Sok helyütt megy a vita. Nyilván a világ minden pontján egymásnak estek az F1-drukkerek, mert felfedezhető némi véleménykülönbség az állításaikban. Én is kifejteném most, h mit gondolok az ominózus Massa-Alonso incidensről.
 Több momentumon is fennakadtam.
0. Alonso szeret rádiózni, ezt eddig is tudtuk, most megint gyakorolt kicsit. Erről később.
1. A csapat kötelezte Massát, h engedje el Alonsót. - Ez már magában olyan gusztustalan volt, h majdnem hánytam.
2. Megtörtént az előzés. Khm... Bocsánat, miket is írok... tehát az "előzés" kb. 60 idézőjellel.
3. Újabb rádiózás a Ferrarinál. - Szabad fordításban azt mondták Massának: "Jó kutyus!" (megint hánynom kell)
4. Amin a legjobban kiakadtam: az eset után még úgy állították be, h Massa hibája az egész.
Pl. Gyulai Balázs is azt mondta a futam után, h "Massa sértődöttet játszik"... Mintha nem lenne rá oka, bazdmeg -_-'
Mióta visszatért a (napra pontosan egy éve történt) hungaroringi balesete után, azóta arról beszélnek, hogy mennyire nem találja a régi önmagát, hogy nem megy ez már neki. Most tök szépen ment a futamon, erre közlik vele, h engedd el a csapattársad... Hát kösz szép. :S Jó, hogy behisztizik, én is felkaptam volna a szart. Lehet,h én el se engedtem volna azt a hólyagot :S Az már más tészta, h Felipének valszeg még kell az állása - ha a miatt a pöffeszkedő majom miatt szerződést bontottak Kimivel, semeddig se tartott volna a brazilt is kirúgni, h valami talpnyaló kis csicskát vegyenek a helyére. :/
A legdurvább az egészben, h ebből is az jött le, h Massa a hisztis.. Nem tudom, ki panaszkodott, h nem tudja megelőzni a csapattársát... Csak nem Nandito? :O Ezt a Renault-nál is eljátszotta, mikor Trullival volt egy csapatban. Artikulátlanul beüvöltött rádión, h gyorsabb, az volt a különbség, h akkor sportszerű volt a csapat - azt válaszolták neki: "ha gyorsabb vagy, előzd meg". Ennnyii. Mert kétlem, h mikor sikertelen volt az előzési manővere, azért mondta, h "hihetetlen", mert annyira lenyűgözte volna Massa vezetési stílusa, és h kivédekezte a támadást. Nem áhítat volt a hangjában, hanem cinizmus. -.-' De persze a kétszeres hisztivilágbajnok bármit megtehet, megszokhattuk már az évek alatt... A crashgate után se engedtem volna autóba ülni soha többet, de azt se ő szívta meg, hanem Piquet meg Briattore :S Jellemző...
A poén az egészben az, h azzal védekeznek, h a CSAPAT érdeke az első... Aranyom, ugyanúgy meg lett volna a Ferrari 1-2, a csapat ugyanannyi pontot kap akkor is, ha Massa nyer. Meg hogy Alonsónak még van esélye a vb címre, Massának már nincs... Ha a realitások talaján maradunk, kurvára nincs. Hamilton, Button, Vettel és Webber az, akinek még van esélye.
Egyszerűen fel nem foghatom, hogy lehet ennyire megalázni egy milliók által imádott sportot. :S Ahogy azt sem, hogy lehet, h a Ferrari és Alonso még mindig a mezőnyben van. A Ferrarit 2002-ben zártam volna ki, az Osztrák Nagydíj után. Ott is mi volt? Barrichello a célvonal előtt 5 méterrel fékezett le, m a csapat utasította, h adja át az első helyet Schumachernek (halkan jegyzem meg, h az évad felénél se tartottunk, de az a szarházi toronymagasan, senkitől sem zavartatva vezette a bajnokságot, tehát értelme nem volt így kierőszakolni azt a plusz 4 pontot...) Direkt ezért hozták be azt a szabályt, hogy nem befolyásolhatja a verseny végeredményét a csapatutasítás, amit a Ferrari megint semmibe vett. És lehet azzal takarózni, h az évad végén, Indianapolisban, ha jól emlékszem, Schumi visszaadta: ott ő volt előbb, ő engedte nyerni Rubinho-t, dehát akkor már sokra ment vele szegény brazil... Plusz, megint a csapat döntötte el a befutót... No comment... Alonso körül meg mindig van valami balhé: a kémbotrány, a rivalizálás Hamiltonnal, a kresgét - mégsem történik semmi. Egyszer igazán szankcionálhatná már az FIA a szabálytalanságait, mert már nagyon elegem van belőle, h folyton szadiznak mindenkit a legjelentéktelenebb kis szarságokért is, az ilyen nyíltan szabálytalankodó rohadékok is megüthetnék már végre a bokájukat. :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése