2010. július 1., csütörtök

Pusztító hétvége... :D xD

Legalábbis annak ígérkezik... :D
Sziasztok! :)
Újra itt az őrült csajszi, h bepillantást engedjen egyhangú hétköznapjaiba :D
A napokban bemutatták a mozik az Eclipse-t, de még nem láttam :'( Úgy volt, h péntek délelőtt nézem, de csúszott egy héttel, így Keikoval mehetek :)) (L) (L) *dejólesz :D*
Egy program tehát kiesett, mégsem mondhatom, hogy eseménytelennek ígérkezik a weekend.
Csütörtök van. Tegnap délelőtt ébredtem fel, úgy 11 körül, azóta egy szemhunyásnyit sem aludtam. Valszeg ma sem fogom kipihenni magam - nemsokára megyünk ki Szilvikéémmel :) <3 Holnap lesz a szülinapja, és szeretné, ha az éjfél a barátai körében érné :D Reggel megy Zircre, a Buliba. Remélem, jól szórakozik majd! :)
A péntekem tehát többé-kevésbé szabad, leszámítva, hogy elképzelhető: nekem kell vigyáznom délelőtt Öcsire, valamint, hogy elkezdődnek a VB-n a negyeddöntők. Hollandia Brazíliával találkozik majd, este pedig Argentína válogatottja mérkőzik Németország legjobbjaival. (Sztem a brazilok és az argentínok fognak majd továbbjutni.) A két meccs között át kell mennem Melcshez, akinek megesett rajtam a szíve, és kölcsönadja a fényképezőgépét a 7végére. :) Szóval átugrom a gépért, aztán megint meccs... :D
Szombat reggel kelés korán, mert irány a Hungaroring :D :D :D :D véreeee :D Este hazajövünk - vagy az is lehet, hogy nem, mert megyünk partyzni Agárdra -  a popstrandon lesz valami dance buli, amire kaptunk jegyeket. :P Szóval az alvás szombaton is kilőve, mert vasárnap reggel is legkésőbb 9-re kint kell lenni a Ringen, hisz kezdődik a második felvonás. :D
Este hazajövünk, és lebonyolítjuk az egyesületünk által szervezett bulit. xD Ott is hajnalig/reggelig kint kell majd lenni - attól függ, mikor lesz vége a bulinak (értsd: mikor fogynak el a népek), s utána még vár ránk a felemelő takarítás és pakolás, amit az utóbbi néhány bulinkból kiindulva már tradícionálisan 3-an-4-en végzünk majd... (A húsvéti buli elég szépen elhúzodott: mire kitakarítottunk és elrendeztünk mindent, megpirkadt; konkrétan negyed 7 előtt értem haza, pedig 20 percnél nincs messzebb tőlünk a terem.)
Szóval 7végén végig lazulni meg bulizni fogok, az alvás mértéke pedig fordított arányosságban áll majd a szórakozás időtartamával. :D

Ezek a tervek, kíváncsi vagyok, ebből mennyi valósul majd meg... Remélem, összejön minden, mert ez így elég jól hangzik. :D

Más: Firkáltam ma. :D Méghozzá a legújabbhoz kis történetkémhez, amely a Fociláz-rovat tagja lesz majd. Az első két mondatot sikerült összehoznom, (tapsvihart :D xD) de a második olyan barokk körmondat, h az első sorban kezdődik, és a hatodikban van a vége, úgyhogy azt hiszem, nem esem túlzásokba, ha azt állítom: még Pázmány Péter vagy Zrínyi Miklós is megirigyelné. :D xD

Nah, de most ennyi, mert még tök vizes a hajam, holott hamarosan mennem kell... :D

pusszantás ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése