2011. március 9., szerda

Eurovision Song Contest 2011 - Hungary - Kati Wolf

Szép napot a mélyen tisztelt publikumnak! :D

Javában folynak az előkészületek a májusi, Németországban tartandó Eurovíziós Dalversenyre. Sok ország megjelölte már azt az előadót és dalt, amely képviselni fogja Düsseldorfban, Magyarország azonban eddig mélyen hallgatott.
Múlt héten beígérte az MTV, hogy szerdán délelőtt tizenegykor tart egy sajtótájékoztatót, ahol bejelentik a versenydalunkat. Ez meg is történt - kicsiny országunkból az X-Faktorban feltűnt Wolf Kati fog majd elutazni a versenyre, ahová a What About My Dreams? című dalt viszi, ami a nemrégiben debütált Szerelem, miért múlsz? angol nyelvű változata.
Mikor pár  hete hallottam az X-versenyző első saját dalát, tetszett. Azt gondoltam, hogy ez nem egy rossz dal, de csak közepesen erős, és ez a véleményem azóta sem változott. Sokszor hallgatom a számot, szeretem, de nem az a hűűűűűűűűhaaa, hanem csak olyan okés.
Katinak szerintem fantasztikus hangja van; csodás énekesnőnek tartom. Ha Veca nem mehet, jó, hogy őt választották. :) (Inkább, mint az egyik szerencsétlen Megaszaros nyomit -_-' ) Nagyon szerettem volna, ha Vecát indítjuk, de Katit is bírom, úgyhogy abszolút drukkolok neki. :)
Azt azért hozzátenném, hogy kicsit érdekesnek találom ezt a módszert, hogy a csatorna jelöli meg, hogy kit küld ki. Más országokban ez úgy működik, hogy a nevezők egy nemzeti döntő keretén belül előadják a számaikat, a jónép pedig megszavazza, hogy melyik dal képviselje az országot. Nem értem, hogy nálunk ezt miért nem lehetett volna megcsinálni. -_-' De mindegy, hajrá Kati! :D
Az angol verziót még nem hallottam a dalból, de egyetértek azzal, amit Veca mondott az X-Faktorban, miután előadta a Most múlik pontosan-t: az ember az anyanyelvén tudja igazán átérezni a dalokat. Kíváncsi vagyok az angol szövegre, sőt, én szeretem a kétnyelvű számokat is; érdekes lenne, ha féli angolul, félig magyarul szólna (bár azt olvastam fészbukon a kommentek között, hogy a külföldiek arra húzzák a szájukat)... Majd meglátjuk. :)
Mint fentebb említettem, már sok országban eldőlt, hogy melyik dalt hallhatjuk Düsseldorfban, és az eddigiek alapján nem lesz túl erős az idei mezőny (a spanyol dal konkrétan borzalmas xD ). Amikor egy-egy gyengébb produkció lett a győztes hazájában, és mindig csak mosolyogtam egy kellemeset, elvégre minél rosszabb a többi dal, annál több esélyünk lesz nekünk. :D De őszintén szólva nem hiszem, hogy ezzel a számmal olyan nagy sikerünk lenne. :( Ebben az egy esetben hasznos lett volna, ha megőrizzük azt a jó magyar szokást, hogy teszünk a nemzetközi trendre, és homlokegyenest az ellenkezőjét csináljuk, mint mások. Nem, most a sok rossz dal közé nekünk is egy kevésbé ütőset kellett küldeni...
A másik dolog ugye, hogy ez nem az énekesek versenye, hanem a DALOKÉ. Hiába énekel Kati zseniálisan, ha a száma nem túl erős... :( De nem akarok vészmadárkodni, reméljük a legjobbakat! :) Minimum egy dobogót a döntőben. :)
Akárhonnan nézzük, azért ez egy nagy kiugrási lehetőség is, hiszen Európa-szerte több millió ember fogja nézni az ESC-et. Reméljük, Katinak összejön, ami a többi képviselőnknek nem. :)
HAJRÁ KATI! :)

UPDATE:
Időközben elkészült a videóklip az angol-magyar verzióhoz is - ez a hivatalos 2011-es magyar ESC dal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése