2012. december 21., péntek

Maybe you and I could Learn To Love Again :)

Wííííííííííííííííííííí :D

Az örömködés tárgya: kijött az új Lawson-klip, a Learn To Love Again című számukhoz. :)

Péntek éjfélre ígérték a srácok a klipet, de nagyon gyorsan elszaladt ez a hét, észre sem vettem, hogy már péntek van, így eléggé meglepődtem, mikor 2 órája ezzel találtam szemben magam YT-on. :'D De örülök, hogy lehull a lepel, mert a teaser és a BTS képek alapján nagyon jónak ígérkezett, és alig vártam, hogy láthassam. :) És nem kellett csalódnom benne. :)

Bár teljesen mindegy a videó: ez a dal olyan zseniális, hogy bármilyen klipet csinálhattak volna mellé, akkor is imádnám. :) :D

Oda meg vissza vagyok ezért a számért, amióta először hallottam (mondjuk minden Lawson-dal esetében így vagyok... :'D )



Pár hete már feltették több dal VEVO Lift videóját, egy élő fellépésről, és meg kell hagyni, az a vidi is nagyon adja... ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése