2012. május 16., szerda

close to the waterline? :D

Érdekességképp néhány hozzászólás a magyar esc-oldalról: mit gondolnak az Eurovízió magyar kedvelői a Waterline-ról?



-ti mit tudtok az írek szökőkutas tervéről?
-Kíváncsian várom :P :)
-hát erre én is nagyon kiváncsi lennék…


-Írország első próba:
http://www.youtube.com/watch?v=aU1-a7WREEk&feature=plcp
-Ott a szökőkút :D
A vége tuti valami nagy durranás lesz, mert nagyon nem tudtak mit kezdeni magukkal :D Nem olyan rosszak, csak engem idegesítenek a jobbra balra egyáltalán nem ütemes ugrálásukkal :)


Na, a mai nap legjobb próbája egyértelműen az íreké volt. egy szökőkút? ez eredeti! A fiúk is normálisabban mozogtak mint tavaly, ez még egy plusz pont, a háttér pedig nagyon 3d hatású! “taps”


http://www.youtube.com/watch?v=aU1-a7WREEk&feature=plcp Írek. tőlük többre számítottam, de szerintem ez így jó, a kevesebb néha több :D .


-Az Írek próbája szerintem nagyon jó volt. A háttér bombasztikus, a szökőkút pedig nagyon eredeti, szóval a körítés nagyon jó, és a dal sem rossz élőben.
-A háttér nekem is nagyon bejön, komolyan, néha félek, hogy vizes leszek :D


Írország: jobb, mint a tavalyi


Szerintem ez lesz a döntősök listája, és ez nem az a lista, hogy én kiket juttatnék be.
1. Izland
2. Oroszország
3. Írország
4. Ciprus
5. Dánia
6. Románia
7. Görögország
8. Magyarország
9. Finnország
10. Albánia


akkor én is irok egy ilyen listát:)
1. Izland
2. Dánia
3. Románia
4. Oroszország
5. Ciprus
6. Görögország
7. Albánia
8. Finnország
9. Magyarország
10. Írország
még moldova is beférhet valahova szerintem


Írország: az biztos hogy nem rossz, és szerintem készülhetnek a döntőre is… sajnos még így is irritálnak, de ettől függetlenül szép munka.


Saját pontozás alapján Őket tartom esélyesnek továbbjutásra:
1. Izland
2. Albánia
3. Románia
4. Svájc
5. Finnország
6. Ciprus
7. Dánia
8. Oroszország
9. Magyarország
10. Írország
Szerintem korrekt lett a lista, meglepetés lenne 1-2 kiesés :)


Szerintem ez, vagy hasonló lesz az elődöntő végeredménye.
1.Oroszország
2.Izland
3.Ciprus:(tuti kiüti a görögöket,hasonló dal, ám jóval magasabb sorszám)
4.Dánia
5.Írország
6.Románia
7.Magyarország
8.Finnország
9.Albánia
10.Moldova
Én ebben nagyon hiszek. :)


Forrás: eschungary.hu


Na, ez tök jó. :D Nem igazán fogalmazott meg senki negatív kritikát, senki nem mondta, hogy nem tudnak énekelni vagy ilyesmi... :D HALADUNK! :D xD

Remélem, akinek tetszik, szavazni is fog rájuk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése