2012. május 27., vasárnap

expressions...

Hajnali fél három van, de még nem vagyok álmos. Azt hiszem, kell most egy kis idő, hogy emgemésszem a dolgokat.

Az a durva, hogy ugyanígy jártam tavaly Wolf Katival. Drukkoltam neki, mint állat, csodásan énekelt, aztán jött a szavazás... Amikor az első 2-3 országtól nem kapott pontot, kezdtem rosszat sejteni. Aztán mikor már vagy 6-7 ország leszavazott, és még mindig pont nélkül álltunk, tudtam, hogy ez ennyi volt. És nem az volt a végtelenül megdöbbentő, hogy nem a 10-12 pontok jöttek, hanem hogy SEMMI.

A történelem ismétli önmagát, idén ugyanebbe a pofonba futottam bele. Az első 2-3 országnál még vártam, mikor az első 7 helyen nem láttam az ír zászlót, hogy majd a top3-ban említik őket. De a hiú ábrándok pár perc alatt szertefoszlottak.

Őszinte leszek, nem számítottam rá, hogy nyernek. Örültem volna neki, de nem tartottam reálisnak. De hogy 19????? Ennél azért klasszisokkal jobbak voltak. Top10-be be kellett volna férniük.

Összesen 11 országtól kaptak pontokat. A legdurvább az volt, hog a németeknél a bemondónő háta mögött az ír zászlókat lengették, mégsem adtak nekik egy árva pontot sem. A másik óriási pofon a britektől csattant, akik csak 10 pontot adtak. Oké, ez is jóval az átag felett van, de tőlük számítottam a 12 pontra. Ahogy a svédektől is - de a németekkel ellentétben ők legalább 5 pontot képesek voltak kitermelni. Romániától sem kaptak semmit, pedig ott már fel is léptek.
Kész vagyok.

Kíváncsi vagyok, mi lesz, hogy jövőre mennek-e megint... Eddig úgy voltam vele, hogy háromszor ne menejenek már, az olyan erőltetett... meg unom már ezt az eurovíziós banzájt... de most átértékeltem a dolgot. Menjenek csak megint. :D Kell nekik egy sokkal jobb dal, hasonló, mint a Lipstick, mert az ilyen Waterline-féle valamitől ne várjunk sokat, és nyert ügyük lesz. :D Forduljon fel, aki nem szavaz rájuk. :D

Akárhogy is: megfogadtam, hogy nem nézek többet eurovíziót, ha a nyuggerek nyernek, de Loreen győzelmével szabad a pálya. :D Talán jövőre is végig fogom blogolni a két elődöntőt és a döntőt, majd meglátjuk... De elkézelhető, hogy május 14-én, 16-án és 18-án találkozunk. ;D



Nem érdekel, mi történt az éjjel. A fiúk nagyon ügyesek voltak, csinálták a dolgukat, jól érezték magukat Bakuban, és EZ a lényeg. :)

They are our real winners! =:)


1 megjegyzés:

  1. hm.
    én csak azt nem értettem,miért erőltették ennyire Kelet-Európát, Albánia, Szerbia meg a többi,az azeri nőről nem is beszélve XD... szörnyen átlátszó már ez az egész szavazás...talán már most tudják a kedves szervezők jövőre ki fog nyerni,és a pontokat úgy osztják le..csak az a baj,h tényleg nem erről kéne szólnia, a srácoknak tényleg a top10ben kellett volna lenniük,ha úgy igazán reálisan nézzük,hiába volt jobb a a Lipstick,de a Waterline is megért volna egy 8.helyet, legalább. megérdemelték volna,de ahogy őket ismerem nem fog nekik ez törést okozni..és azért büszke is vagyok rájuk, viszont,ha tavaly nem figyelek fel rájuk, lehet,hogy idén kevés lett volna ez az előadás...

    VálaszTörlés