2012. május 22., kedd

Elröppent egy év...

Repül az idő: hihetetlen, de már több, mint egy éve JedHead vagyok. =:')

Nem tudom pontosan, hogy mikor "zúgtam beléjük", mert tetszett a daluk már az előtt is, hogy láttam volna őket az ESC-en, de csak az után kerestem rájuk, hogy láttam őket a tévében. Ezt a sztorit elmeséltem már, úgyhogy nem is húznám vele az időt, akit érdekel, olvassa el ITT. =:D

Szóval nem tudom, hogy mikor kezdődött, de az tény, hogy az első írásos emlék róluk május 12-ről származik. =:D
Ez az első néhány Facebook/Twitter bejegyzésem velük kapcsolatban. =:D És azóta mennyi van, te jó ég... xD

BTW, ezen a blogon először 2011. május 17-én kaptak önálló bejegyzést, de már az ESC-es posztban is emlegettem őket. =:D








Tök szeretek részese lenni ennek az egésznek, és nagyon örülök, hogy betoppantak az életembe. =:')
Nagyon sajnálom az elvesztegetett időt, amikor még nem ismertem őket. Nagyon sajnálom, hogy nem voltam velük az X-Faktor alatt, az első albumuk megjelenésekor, a Let Loose idején, és még az ESC alatt sem voltam ott, hogy támogassam őket. Úgy érzem, nagyon sok mindenből kimaradtam. :(

Azóta viszont már nagyon sok mindent megéltünk "együtt": saját dalokat tartalmazó albumok megjelenése, videóklipek, saját műsorok, CBB, turnék, újra ESC...

Nagyon remélem, hogy még rengeteg projektbe vágnak bele, amit figyelemmel kísérhetek, és sok élménnyel leszek gazdagabb nekik köszönhetően. =:')

És jó barátokra is szert tettem általuk. =:) Orsi, Linda, Luca, Zsuzsi, Zituss, Niki... ha nem lennék Jed-fan, őket sem ismerném, amit nagyon sajnálnék. =:)

Nagyon szeretlek titeket, srácok! =:')

És most, hátunk mögött az elmúlt egy év kalandjaival, ismét ott vannak az Eurovízión. =:')

HAJRÁ JEDWARD!

Akármi is legyen a verseny eredménye, én nagyon büszke leszek rájuk. =:')

2 megjegyzés:

  1. ó, egy cseppet se bánd,hogy "csak" tavaly óta vagy részese a Jed-világnak,mert roppant sokat tettél már értük, ez a blog, és a HLJ is nagyon sokat segít az összes magyar rajongónak,hogy értesüljenek mitmikorhogyan csinálnak a srácok,és az a rengeteg fordítás, és keresgélés, büszkék lennének Rád a srácok,hogy ilyen sok időt foglalkozol velük[;=

    juj :3,köszi^^[:=, énis így vagyok vele, nagyon is örülök,h általuk jófej embereket ismerhettem meg, és most énis nekiálltam magamban nosztalgiázni, rögtön a matek vizsga jut eszembe,ami közben régi házi-Jed-videókat nézegettem május vége felé,a kedvenceim még mindig amikor kül. dalok alá plébekelve vicceskednek..♥♥

    viszont ami kissé zavar az a koncert, mert sokszor lepörög bennem, milyen lett volna velük személyesen találkozni,és nagyon kevésen múlott...vártam volna,h össze-vissza ölelgetnek még a hajamat is összekócolhatták volna, sőt még a hátamra is felugorhattak volna X'D,lehet utána belerokkantam volna,de megérné az élményért...:D de még nincs veszve SEMMI...szeretném a YL szövegeit dalolászni az ELSŐ sorból:D ja és az a videó,ami nem került elő, ami a koncerten készült, sosem derül már ki,vajon látszódott-e a magyar zászló,amit boldogan lobogtattunk,de azért az élmény kárpotol[:= =:D

    VálaszTörlés
  2. ...most vettem csak észre,h ezen az utolsó képen, a csíkos öltönyösön, Jed-hajakról képek vannak összevagdalva és a földön hevernek. :o X'D

    VálaszTörlés