2012. május 16., szerda

YoLo cover

Megkaptuk a YoLo borítóját.. és hát... elmegy. :D Fogjuk rá, hogy tetszik. :D

Ahhoz képest, hogy ilyenekkel ijesztgettek minket... (jó, végül is elég ötletes ez a nyakkendő-szivecske-hármas -jelképezve, hogy ez a harmadik lemezük- felállás. :D)




... végül is elégedett vagyok az eredménnyel. :D


Jawn az olimpiai kvóta megszerzésére erősít fedettpályás távolbanézés kategóriában, Ed'ard pedig megpróbálja lenézni az összes csajról a ruhát. :D Nagy részükről valószínűleg sikerül is. :D

Aminek örülök, hogy megtartották a megszokott JΞDWΔRD betűtípust. Vannak együttesek, amik minden albumukon más stílust használnak, és azt nem minden esetben szoktam szeretni. Pici kivetnivalót azért találtam benne. Az eddigiekben azt szokhattuk meg, hogy a kép felső részét egy csíkban teljes egészében a JΞDWΔRD-logo tölti ki. Ezzel szemben itt most csak egy kisebb JΞDWΔRD felirat kapott helyet, és mellé írták a lemez címét. (Egyébként a címválasztást is furcsállom: korábban nem volt olyan, hogy az egyik dalról kapta volna a nevét a korong.) Mellesleg, ha már fekete-fehér, szerintem hülyeség volt a címet rózsaszínné varázsolni, és ha már muszáj volt színezni, elég lett volna a Y-nél elkezdeni, az R-t és a D-t még fehéren hagytam volna. :D

A napokban már megnyugodtam, hogy nem olyan drasztikus a stílusváltásuk, mivel az Eurovízión szerencsére quiffel mutatkoznak, de hogy a borítón lapos hajjal villognak, aggodalomra ad okot. Lehet, hogy az ESC után végleg elhagyják az ecseteket? O_o
Remélem, nem.
Állati helyesek így, tény, de... valahogy még nem érzem magam késznek arra, hogy befogadjam az őrült séró nélküli dzsedvördöt. :D

Még annyit hozzátennék, hogy Edward kicsit összébb is húzhatta volna magán azt a kabátot. :D xD


Összességében nem panaszkodom rá, a srácok szépek rajta. =:')

1 megjegyzés:

  1. fedettpályás távolbanézés kategóriába..és a ruhalenzésé, ez viccces:D és naná,h sikerült lenéznie a ruhát :D Edward ne hallgass Brigcsre ebben,nem kell összébb húzni azt a kabátot:D
    egy éve csak ilyen E betűket írok,ha vmit nem gyorsan írottan kell, megszállott E betű-fan is lettem :'D
    a színezés nekem tetszik, csak vmi bántja a szemem, talán,ha a gombokon vmi fehér fény megcsillana, ami összekacsint a betűk fehérjével..talán teljes lenne az összhang

    VálaszTörlés