2012. május 22., kedd

ESC 2012 - 1st Semi-Final (avagy: agybaj a köbön xD)

Oké, kezdődik az ESC első elődöntője - benne az írek képviseletében a Jedwarddel.

Montenegro - gáááááááááááááz
Izland - futottak még... ha van még kiadó hely a 10-ben, beférnek xD
Görögország - nem győztek meg maradéktalanul :D kb. úgy vagyok ezzel, mint az izlandi párocskával :D
Lettország: na, őket nem juttatnám tovább. :D nem tetszett ez a szám.
Albánia: ezt a számot nem szeretem. leves. még mindig a montenegrói a legrosszabb, de szoros versenyben az albán dallal xD Gundi azt mondja: sokakkal ellentétben nem hosszú combjaival akar sikert aratni, nem is különösebben szép leányzó xDD
Az ötödik fellépő után kis szünet: videóbejátszás a szombati nyitóbuliról. :D Az ikrek is látszottak, épp a házigazdáknak énekeltek egy részletet a tavalyi győztes dalból. :D
Románia - na ez off. xDD ezt hagyjuk sztem. :D
Svájc - amikor hallgattam a CD-t, ez a dal nagyon tetszett az elején. nagyon jól kezdődik, csak az a baj, hogy utána viszont nem az a totális statisfaction. xD de még így is az egyik olyan dal - azon kevesek között - amire azt mondom, hogy nem rossz. :)
Belgium - nálam szinte hagyomány, hogy a lassú dalokat nem szeretem - nagyon jónak kell lennie egy lassú számnak, hogy szeressem - de ez viszonylag tetszik. a vége felé volt pár hamiskás hang, de belefér.
Finnország - ennek a számnak az eleje tök Avril Lavigne I'm With You című számának kezdetére emlékeztet, amit imádok, de a hasonlóság itt véget is ér. :D talán csak a svéd nyelv tehet róla, de ez nem jött át. :D
Izrael - na ez az a szám, aminek belefutottam egyszer a klipjébe az m1-en, amikor a majális volt, és a fejemet fogtam tőle, de miután végighallgattam kétszer az ESC CD-t, már kezdett megtetszeni. :D ez a tipikus "olyan szar, h az már jó" kategória. :D
San-Marino - a fészbúk szong nálam nem arat osztatlan sikert. :D a színpadképpel kapcsolatban egyet nem értek: miért próbál táncolni egy olyan csaj, aki jól láthatóan és bizonyítottan nem tud?
Ciprus - eeeezt a számot nagyon szeretem :D gagyi eurodance, de nekem bejön. :D táncolható. :) :D uuuh, de élőben elég szar a csaj a CD-s stúidóverzióhoz képest. de legalább a ruhája tuti. :D
Dánia - Soluna nagyon összespannolt az ikrekkel, de ettől a dala nem került közelebb a szívemhez. :D szökőévben egyszer elmegy, akkor is kólával, de nem lesz alapdarabja a játszási listámnak. :D
Oroszország - na, EZT NE! -.-
Magyarország - még mindig amondó vagyok, hogy nem őket kellett volna küldeni, de kihozták a maximumot a lehetőségekből :) de én nem szólok, hazaáruló vagyok, nem a magyaroknak drukkolok, hanem ÍRORSZÁGNAK! :D

Ausztria - a román kritikámat visszavontam xD EZ az off. xD
Moldova - no comment kategória megint csak. :D
ÍRORSZÁG - hát mit mondjak?? :) a srácok fantasztikusak voltak :) nagy szívfájdalmam, hogy nem lehetett őket hallani :( a háttérénekesek hallatszottak csak, fullosan elnyomták az ikrek hangját. :/ nem értem, miért kellett áthangolni a cucmót, a próbákon még John és Edward hallatszott, nem a háttérvokalisták. :/ remélem, a döntőre kijavítják.

Úúúúúúúúúúúúúúúú a mocskos mindenit...

Tudtam. Vagy 5 emberrel beszéltem fb-chaten közben, és mindnek elmondtam, hogy tuti, hogy ha a fiúk továbbjutnak, utolsóként fogják mondani őket, hogy addig is szétizguljam a fejem. És láss csodát: tényleg tizedikként közölték, hogy Írország döntős. :D A lottón lenne így ötösöm... :D

De nem gáz, döntőben vannak, ez megért nekem kilenc infarktust. :D xD

P.S.: VALAKI LEGYEN MÁR OLY JÓ, ÉS HOMÁLYOSÍTSA FEL GUNDIT, HOGY 'DZSEDVÖRD' ÉS NEM 'DZSEDVORD'! Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése