2012. május 3., csütörtök

Még néhány csepp...

... és betelik a pohár.

Nem hiányzik már sok, hogy ne legyek többé JedHead.

Ezt most láttam a Jedward fanclubban, és teljesen elhűltem.


A fanok teljesen el vannak ragadtatva, mondván, nagyon helyes, hogy kiállnak magukért, és megvédik magukat.

Ezzel alapvetően nincs is gond. De ettől a stílustól a falnak megyek.
Szerintem ez nem az önvédelem kategória, szimplán beképzeltség és fennhéjázás.

A másik, amin kiakadtam, hogy a srác nyíltan vállalta a véleményét - attól tekintsünk el, hogy milyen véleményt, és milyen formában - a srácok meg csak privátban mertek neki visszaszólni csúnyán.

Eddig, ha kaptak is ilyen kritikát, mindig valahogy poénosan reagálták le, és ők is nyilvánosan. Ez most szimpla geciskedés volt részükről.

Ha már adják a nagyfiút, legalább csinálják rendesen.

Részt vettek az ISPCC erőszakellenes kampányában, ami nem csak a fizikai, hanem a mentális bántalmazás ellen is harcol, erre pont ők azok, akik bántanak másokat - azok után, hogy tudják, hogy milyen, mert őket is mindig szekálták?

Mélységesen csalódtam bennük.

Feltételezve, hogy a kép valódi, és nem csak valami photoshop-akció eredménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése