2012. október 8., hétfő

Happy Bday, Gülüke! ♥ :D

1985. október 8-án látta meg a napvilágot Peter Gene Hernandez, vagyis Bruno Mars, akit a hozzám legközelebb álló személyekkel csak Gülükének becézünk. :D

Ezúton is nagyon sok boldog szülinapot szeretnék neki kívánni. :)




Ha már Bruno, úgy ünneplek, hogy felelevenítem a kezdeteket, és a tőle származó kedvenc szerzeményeimet. :D

Szóóóval, az egész úgy indult, hogy... nem szerettem Bruno Mars-t. xD

Akkoriban sokat hallgattam a Rádio 1-et, ahol egyfolytában BM-számok voltak - felváltva adták öt percenként a Billionaire-t, a Nothin' On You-t, a JTWYA-t, és a Grenade-t. És a hócipőm tele volt velük, és úgy gondoltam, hogy nem is az én stílusom. De aztán egyszer valamiért nem kapcsoltam el a rádiót, amikor kezdődött a Billionaire, és elkezdett tetszeni. :D
Erre még két lapát jött. :D
Az első az volt, amikor életem 3-4 boldog hónapját éltem - ez akkor volt, amikor Albert ismerőse voltam fácsén, mielőtt mindenkit letörölt volna. Láttam, hogy kitette a JTWYA klipjét az üzifalra, és gondoltam, megnézem már magamnak, hogy mit hallgat. :D
A másik pedig az, amikor megnéztem a Glee második évadának első részét, amiben Sam és a fiúk nyomták a Billionaire-t. Egyébként a második szezon elején van még egy epizód, amiben Bruno számok vannak, a Marry You és a JTWYA, de mire az a rész adásba került, már nagy fan voltam. :D

Innen már csak egy lépés volt, hogy elkezdjek odafigyelni a srácra, és egyáltalán nem bánom, hogy így alakult. :)

Bruno hangja egyszerűen káprázatos, és imádom a szövegeit. :)

Igazi zseni a fiú. :) Nem elég, hogy kiváló zeneszerző és dalszövegíró, de úgy énekel élőben, hogy meghalsz. :D A legtöbb énekes marha jól szól CD-n, de ha élőben kellene nyomni, megáll a tudomány - Gülüke nem ez a kategória. :)

Megint bebizonyosodott, hogy nem szabad hagynom, hogy az első benyomás előítéletei befolyásoljanak. Attól, hogy nem dance, még lehet jó. De még mennyire! :D

For example:

It Will Rain élőben, a US X Factor-ban:



Nothin' On You:



Szuperédes. :)) A kölyök is, és Gülü is. :)



Talking to the moon:



All About You:



Today My Life Begins:



És akkor a klasszikusok :D

Grenade:





Billionaire:





JTWYA:





1 megjegyzés:

  1. Húha. Ez nekem új, h te nem szeretted eleinte. Dettó én is így voltam :D Azóta meg az őrületbe kergetek mindenkit magam körül, amennyit hallgatom xD Nemsokára új lemez wíííííííííííí :D

    VálaszTörlés