2012. október 19., péntek

Never give up!

A Jedward-srácok mindössze egy hetet bírtak ki új klip nélkül: a múlt pénteken debütáló Luminous-videó után ma megérkezett a How Did You Know kisfilmje a JedwardTV-re.

Gyerekek, én végigröhögtem az egészet. :'DD

Annyira bírom ezt, amikor megpróbálják eljátszani a szerelmi bánatban szenvedő, összetört szívű nagyfiúkat.... Annyira nem áll jól nekik, hogy hihetetlen. :D Ugyanez volt a Young Love-ban is. Az arcukra kiült a világfájdalom, és ha ez önmagában nem lett volna elég komikus, még hihetetlenül klisés és mesterkélt mozdulatokkal is megfűszerezték a dolgot. Kozsó elbújhat mögöttük, komolyan. :'D

Szerintem ők maguk is tisztában vannak vele, hogy leírni nem lehet, mennyire hiteltelen ez az egész, és mégsem adják fel... :D

Más előadótól ezt egyszerűen szánalmasnak minősíteném, de a fiúktól baromi aranyos, így hányás helyett inkább kuncogok. :DDDD

Pozitívum, hogy most legalább van rajtuk ruha. :D Értékelni kell az ilyen apróságokat is. :D

Bár ezt a számot nem szeretem, a klip tetszik összességében. :D Jót mulattam rajta. :D
Érdekes, hogy a Luminous-t viszont szeretem, mármint magát a dalt, a kliptől meg ki vagyok akadva... :D Fordítva is párosíthatták volna: jó számhoz a jó klippet, a rosszhoz a rosszat. :D Na mindegy. :D

Have fun! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése